Artık arkadaştan farkımız kalmasa da eşimi aldatamıyorum, neden?

Eşimle 12 senedir yataklarımiz ayrı ben yatak odasında tek yatiyom o çocuklarla ve 3 4 ayda kendi isterse yarım saat gelip yanıma gece yarısı uyku sersemi gelip işini görüp gidiyor ve evlilerde bu normal diyor libidom yüksek sürekli hergun kendimi mastla tatmin ederek geçti bana yaptigi bu hahsizligi defalarca konuşup yataklar ayrı cinsellik yok dediğim halde kendini hakli buluyor evine yuvasına bağlı tek çalışan kötü hiçbir alışkanlığı olmayan kadına sayılı biriyimde artık herşeyden soğudum esimdende sevmiyorum da bitti arkadaş gibiyiz hiç sormaz halin ne diye bende kabullendi artık cocuklar ufak diye ayrilamam zaten esininde kimsesi yok ama bı sikintida disarda biseyler yaşayıp yapamiyorum karakterimde sadakat dürüstlük temelin yüzden disarda bir şey yaşama imkanım çok ama suçluluk duyup yapamiyorum buda beni beni çok üzüyor eşimle olmuycani artik biliyon dışarda kendimi buna nasıl alistirabilicemm durumum icten su alan batan gemi gibiyim😔
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bana mantıklı çözümle gelin durumum kötü ya da benim durumum evlenicek lere örnek olsun ben yandım baskalarida yanmasin her evlilik öyle mutlu gitmiyor en azından benim icin
Güncellemeler
+1 yıl
İlk 4 5 senede normal saniyodum takı bu sidedeki benim durumunun tam zıttı olan bayanların sorulari ve cevaplarıyla doğruyu gördüm meğer bizimki poroblemliymis normal kadınlar libidosu erkeklerden daha yüksek
Artık arkadaştan farkımız kalmasa da eşimi aldatamıyorum, neden?
Cevapla