Artık eşimden tahrik olmuyorum benım gıbı olan ınsanlar yok mudur bu böyle gider mi hep :( ?

3 yaşında bır oğlumuz var ve ben artık esımden tahrık olmuyorum görev gıbı yapıyorum cinselliği resmen ve esımm sımdı de 2. cocugu istiyor keşke kendine biraz daha bakım yapsa ilgi gösterse. benım gıbı bir sure sonra esınden tahrık olmayan ınsanlar var mıdır :) ?
Artık eşimden tahrik olmuyorum benım gıbı olan ınsanlar yok mudur bu böyle gider mi hep :( ?
Cevapla