İlk defa cinsellik yaşadık ama yarıda bırakmak zorunda kaldım. Kötü hissetmiş midir?

Yarıda kaldı gitmek zorunda kaldım ve kendisi dul sizce kötü olmuşmudur ama mecburdum oda biliyordu. Bugün ise yarıda kaldı gibi konuştu
İlk defa cinsellik yaşadık ama yarıda bırakmak zorunda kaldım. Kötü hissetmiş midir?
Cevapla