Neden hep cinsellik için kullanıldım. Neden hiç kimse beni sevmedi?

Söylenecek o kadar söz varki. Ben aklımı kullanamadım başka erkeklerin zevkine meze oldum onların ihtiyaçlarına alet oldum üstelik 16 17 yaşından beri. Bunun sonucunda hiçbir kıymetim olmadı zaten siz hep dersiniz ya ne kiymetin olacak anca kullanır atarlar diye çok haklıymışsınız. Ben herşeyi mahvettim bütün değer yargılarım kirlendi. Görmediğim zarar işlemediğim günah yok ben Allah'ın karşısına nasıl çıkacağım? Bu dünyada hem kendimi hemde beni duruma düşürenleri suçlamaktan yoruldum. Şimdi ne ruhum ne de vicdanım beni rahat bırakıyor ne öfkem ne de kinim diniyor. Herşeyi yüzüme gözüme bulaştırdım bu da yetmezmiş gibi yalnız kaldım beni sahiplenen tek bir insan yok. Erkekler obje gözüyle bakıyor. İnsandan saymıyorlar. Beni başkalarıyla paylaşıyorlar kıskanmıyorlar. Kimse eskisi gibi yüzüme bakmıyor artık. Erkekler beni işleri bitince def ediyorlar sanki zararlı bir canlıymışım gibi davranıyorlar. Nerdeyse 30 yaşına geldim gençliğimin kıymetini bilemedim hayatım mahvoldu resmen. Hep birilerinin cinsel zevkine ya da egosuna hizmet ettim

Güncellemeler
+1 yıl
Beni yargılayan kim varsa Allah hepsini bildiği gibi yapsın kızlar özellikle. Umarım hak ettiğinizi bir bir bulursunuz 25 yaşına gelmiş evde kalmış Ceren bile 16 17 yaşındaki kızı yargılıyor senin gibi zavallı bir bakire olarak kalsaydım mutlu olur muydum acaba? Belki mutsuzluktan böyle insanlara saldırır hıncımı almaya çalışırdım. Çok karaktersiz insanlarsınız
Güncellemeler
+1 yıl
20 yaşındaki kitty denilen kız da önüne gelene vermişsin masum rolü yapma diyor beni tanıyormuş neler yaşadığımı biliyormuş gibi. Acaba sizden evden dışarı kafanızı çıkarabiliyor musunuz? Yabaniliğinizden belli neyin ne olduğu. Baskıcı ailenizin elinde eziliyorsunuz istediğinizi yapamıyorsunuz sonra benim gibi kadınlara saldırıyorsunuz.
Neden hep cinsellik için kullanıldım. Neden hiç kimse beni sevmedi?
Cevapla