Neden kimse beni sevmedi neden hoşlandığım kişileri bile cinsellikle elimde tutmaya çalıştım?

Yolun sonunda yine acılarımla baş başa kalıyorum. Neye değdi? Ya insanların cinsel ihtiyaçlarını karşıladım ya da egolarını tatmin ettim

Neden kimse beni sevmedi neden hoşlandığım kişileri bile cinsellikle elimde tutmaya çalıştım?
Cevapla