İkinci buluşmada cinsellik yaşamak istedi, kalkıp eve gittim. Bırakıp gittiğim için üzülmüş, doğru mu yaptım? (Sayfa 2)

İkinci buluşmada cinsellik yaşamak istedi, kalkıp eve gittim. Bırakıp gittiğim için üzülmüş, doğru mu yaptım?
Cevapla