İkinci buluşmada cinsellik yaşamak istedi, kalkıp eve gittim. Bırakıp gittiğim için üzülmüş, doğru mu yaptım?

İlk buluşmamız dışarıdaydı ikincide evine gittim sana yemek yapıcam dedi 😀 yemek yedik sonra bana muffin yaptı film izlerken beni öpmeye başladı sonra kucaklayıp yatağa götürdü bluzumu çıkardı biraz seviştikten sonra beraber olmak istedi ama ben daha önce hiç kimseyle bu kadar yakınlaşmamıştım kendime yakıştıramadım çok istesem de kalktım eve gidicem dedim o da bu saatte mi burada kalmayacak mısın dedi hayır gidicem dedim eve gittim sonra bana beni bu şekilde bırakıp gittiğin için çok kötü oldum dedi bir şey demedim ne yapmalıyım? Normalde böyle bir şey yapacak birisi değildim kimsenin arabasına bile binmezdim ama yakışıklılığından boyundan posundan beni kavramasından çok etkilendim

İkinci buluşmada cinsellik yaşamak istedi, kalkıp eve gittim. Bırakıp gittiğim için üzülmüş, doğru mu yaptım?
Cevapla