Ben artık aşkın, birine cinsel bir motivasyonla sahip olma isteği olduğuna inanıyorum. Sizce?

Arzulamayan erkek aşık olmaz derler ama benzer şeyleri ben de bir kadın olarak yaşamışım gibi hissediyorum. Yani kimse kendisine çekici gelmeyen bir kadına/adama aşık olmaz değil mi? Ama buradaki çekicilik çok öznel bir şey. Güzellik/yakışıklılıktan farklı olarak ancak çekimle açıklanabilecek bir şey. Sevişmek istemediğiniz bir kadınan/adama aşık olmazsınız ya da kardeşiniz gibi gördüğünüz biriyle sevişme fikri hoşunuza gitmez çünkü ona o gözle bakmazsınız. Bakacak olsaydınız muhtemelen hissettiğiniz duygunun aşk olduğunu ya da aşka dönüşeceğini de bilirdiniz. Sevgi bence aşktan farklı. Ama cinsel bir motivasyonla başlasa bile niyetler önemli. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Mesela lisedeyken (çok uzun zaman oldu) hoşlandığım vardı. Kendisine platoniktim ama teneffüslerde o uyurken saçlarına dokunmama müsade ederdi. Saçlarına, kulaklarının arkasına hep dokunurdum. Teninin nasıl bir dokusu olduğunu hala hatırlıyorum. Evet cinsel bir farkındalığım çok yoktu ve oldukça masum bir şekilde sevdiğimi düşünüyordum ama şimdi düşününce sanki orada da cinsel bir motivasyon varmış gibi geliyor. Onun saçları, kulakları -tabii nahif de bir insandı- beni kendisine aşık etti sanırı
Ben artık aşkın, birine cinsel bir motivasyonla sahip olma isteği olduğuna inanıyorum. Sizce?
Cevapla