Cinsellik yaşamak istemediğim için sevgilimden ayrıldım. Onu unutamıyorum, ne yapacağım?

erkek arkadasimla 1.5 yıllık ilişkim vardı 1 aydir ayrı gibiydik zaten son 5 aydır da benden hep cinsel istekte bulunuyordu rahatsız olma boyutuna gelince ayrıldım ama özlüyorum ben onu koşulsuz sevdim ama koşullu sevdi unutamıyorum, sizce pişman olur mu sevgim ağır basıyor gurursuzluk yapıp her seferinde yazdim ama yine aynı cinsellik olmadan yapamıyor..

Cinsellik yaşamak istemediğim için sevgilimden ayrıldım. Onu unutamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla