Erkeklerin düzenli cinsellik olmadan yaşaması çok zor. Hele ki belirli bir yaşa gelmisse. Cunku vücut her saniye sperm urettikce hormonlar sürekli artıyor. Maalesef sağlıklı bir erkeğin seks olmadan yaşaması çok zor.
Maalesef sağlıklı bir erkeğin seks olmadan yaşaması çok zor mudur?
Erkek kadar ne kadar etkiliyse aynı şekilde kadın için de etkilidir. Hormonsa kadında da hormon var, evet yapısal olarak farklı, fonksiyon olarak da farklı ama bütüne bakınca kadınların libidosunun da aynı noktalarda olduğunu söyleyebiliriz.
Fakat şu var, maalesef erkekler bunu kullanıyor. Bunu dayanılmaz bir şeymiş gibi göstererek kadınları ilişkiye ikna etmeye çalışıyor. Oysa çok zor falan değildir yaşanır.