Ya birine çok fena aşık oldum ama ciddi ilişki kafasında değil daha çok cinsellik odaklı gibi ne yapmalıyım?

vee en kötüsü bu eniştemin kardeşi. Eniştem durumu sezdi bizi uzak tutmaya çalışıyor. Çok zor bir durumdayım cinsellik yaşamak sorun olmaz benim için ama ya duyguları yoksa diyorum? Eniştemde üzüyor zaten beni sadece kardeşiyle değil hiç sevgili yapmamamı istiyor. Ama aşık oldum napicam?

Ya birine çok fena aşık oldum ama ciddi ilişki kafasında değil daha çok cinsellik odaklı gibi ne yapmalıyım?
Cevapla