vee en kötüsü bu eniştemin kardeşi. Eniştem durumu sezdi bizi uzak tutmaya çalışıyor. Çok zor bir durumdayım cinsellik yaşamak sorun olmaz benim için ama ya duyguları yoksa diyorum? Eniştemde üzüyor zaten beni sadece kardeşiyle değil hiç sevgili yapmamamı istiyor. Ama aşık oldum napicam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
duyguları yoksa sadece seks yapmaya o zaman , kızınızı beğendik kardeşini isteriz diye mi bekliyorsun
Eniştenin. Kardeşi olsa ne olacak ki sevmişsen farketmez
Ya akraba olduk sayılır o yüzden sıkıntı gibi
Ya ne alakası var cidiyseniz bilsnler nedir yani
Amaaaann milyarlarca insan var gittin dibinde ki eniştenin avazan kardeşine mi aşık oldun
Offf sorma yaa
Saf
Enişte uzak tutuyosa kardeşini tanıyo. Dikkat et cocuk seni öpüp gidebilir
Ya zaten serseri biri gibi
O zaman kesin uzak dur
Aşık oldum ama ya
Bu aşk değil. Adam öpüp gidecek diyorum neden anlamıyosun. Bak enişte bile uzak tutmaya calısıyo
Eniştem herkesten uzak tutmaya çalışıyor daha küçüksün diyo ama 19 yaşındayim onun yüzünden hiç sevgilim olmadı
O zaman bi yanaş bakalım napacak ama col ileriye gitme götürme
Zevkino alırsın sen de işte
eniştende sana kesik demekki..
Nasıl yani anlamadın
sana karışması, sevfili yapmamanı istemesi falan.. ne işşşş... ona ne? demek içten içe var sana bşiiler
Abi gibi sahipleniyor işte ama fazla abartıyor bazen
abi mabi geç o işleri.. sende sezinlemişsindir, boşversene.. enişte diye ihtimal vermemek istemiyosundur
Niye böyle düşünüyorsun ki detaylı anlatır mısın
sen tesbitimi anladın.. bingo..
Bir açıklaman yok doğru düzgün o yüzden ihtimal vermiyorum
sende biliyosunki açıklamamın karşılığı sorduğun soruda var zaten.. neyse. verme ozaman sen ihtimal..🤷♂️burda 2 saat detaymı yazıcam
burada veya özelde fark etmez
sen enişteni iyi gözlemle..😉 güvenme yani abi mabi. yaz bi kenara bunu
Niye şüphe düşürüyorsun ki anlam veremiyorum buradan anlatmak istemezsen dinlerim özelden
yaa bak ciddi fikrm bu dalga değl... o kardeşinede o kızdan uzak dur demediğinimi sanıyosun.. ket vurmadığınımı düşünüyosun.. sen dikkatli ol, hal ve tavırlarını izle.. seni koruyucu tutum sergilemesi güzel, bir yere kadar tabii.. tüm tüm erkeklerden ve hemde kardeşinden bile uzak tutması manidar.. üstelik koruyucu tutumunu ablan üzerinden göstermesi gerek.. fazla koruyucıluk şüphe uyandırır..
Kaç yaşındasın
19
Dikkat et
Olmaz ondan
Ver kurtul
Niye serserilere aşık olursunuz ki
Daha önce yaptın mı
Hayır
İlk onunla yapmaya okey gibisin ama
Verdin mi ona?
Sejs yqp