Sadece cinsellik için bir araya geldiğimiz kişiye aşık oluyorum galiba, nasıl bir tutum sergilemeliyim?

Ben 24 yaşındayım, o da 27 yaşında. Ortak arkadaşlar sayesinde tanıştık ama adam benim libidoyu öyle bir uçurdu ki tanışmamızın ilk haftasında onunla beraber olmak için çabaladım ve olduk. O günden sonra da fb gibi bi ilişkinin içine girdik. Şimdi 5 aydır tanışıyoruz ve her hafta buluşup seks yapıyoruz. Ondan önce de cinsel deneyimlerim oldu hatta ondan başka fblerim de vardı. Ama bu adam o kadar farklı ki. Çok farklı bir enerjisi var beni mıknatıs gibi çekiyor resmen. Ağzından bal damlıyor, o kadar güzel seviyor ki. Bu yüzden çok pişmanım. Keşke direkt hayvanlar gibi seksle giriş yapmasaydım diyorum şimdi. Bazen diyorum ben istesem bu adamla evlenirim, bir yanım da diyor ki fblerin evlendiği nerde görülmüş. Birbirimizden sıkılana kadar varız. Sonra birbirimizi tanımayacağız. O yüzden artık onunla seks yapınca bir gün biteceği ve bir gün birbirimize yabancı olacağımız için üzülüyorum ama belli etmiyorum. Görüşmeyi kesmeli miyim yoksa bir umut var mı?

Bir gün görüşmeyi kesereek onu o kadar özleyeceğim ki. Sabah uyandığımda bile onu istiyorum. Sabah libidosuyla seks için onu uyandırdığımda bana uyku mahmuruyla uyanır uyanmaz "Benim bebeğimin canı beni mi çekmiş, seve seve yaparım onu. Gel otur kucağıma önce bir seni öpeyim okşayayım biraz kıvama geleyim" diyişini, içime girişini, boşalınca yüzünün aldığı ifadeyi, çıkardığı sesleri, öpüşmelerimizi. Anlatırken bile eriyorum. Benim neyime ya, kadınsın lan sen. Duygusal bir yaratıksın. Neyine senin her beğendiğin erkekle yatıp kalkmak. Bir gün patlak vereceği belliydi. Napıcam ya ben offf çok ozlicem bu grizekalıyı ben hiç bitsin istemiyorum bu adamla evlenmem lazim
Sadece cinsellik için bir araya geldiğimiz kişiye aşık oluyorum galiba, nasıl bir tutum sergilemeliyim?
Cevapla