Ben 24 yaşındayım, o da 27 yaşında. Ortak arkadaşlar sayesinde tanıştık ama adam benim libidoyu öyle bir uçurdu ki tanışmamızın ilk haftasında onunla beraber olmak için çabaladım ve olduk. O günden sonra da fb gibi bi ilişkinin içine girdik. Şimdi 5 aydır tanışıyoruz ve her hafta buluşup seks yapıyoruz. Ondan önce de cinsel deneyimlerim oldu hatta ondan başka fblerim de vardı. Ama bu adam o kadar farklı ki. Çok farklı bir enerjisi var beni mıknatıs gibi çekiyor resmen. Ağzından bal damlıyor, o kadar güzel seviyor ki. Bu yüzden çok pişmanım. Keşke direkt hayvanlar gibi seksle giriş yapmasaydım diyorum şimdi. Bazen diyorum ben istesem bu adamla evlenirim, bir yanım da diyor ki fblerin evlendiği nerde görülmüş. Birbirimizden sıkılana kadar varız. Sonra birbirimizi tanımayacağız. O yüzden artık onunla seks yapınca bir gün biteceği ve bir gün birbirimize yabancı olacağımız için üzülüyorum ama belli etmiyorum. Görüşmeyi kesmeli miyim yoksa bir umut var mı?
Bir gün görüşmeyi kesereek onu o kadar özleyeceğim ki. Sabah uyandığımda bile onu istiyorum. Sabah libidosuyla seks için onu uyandırdığımda bana uyku mahmuruyla uyanır uyanmaz "Benim bebeğimin canı beni mi çekmiş, seve seve yaparım onu. Gel otur kucağıma önce bir seni öpeyim okşayayım biraz kıvama geleyim" diyişini, içime girişini, boşalınca yüzünün aldığı ifadeyi, çıkardığı sesleri, öpüşmelerimizi. Anlatırken bile eriyorum. Benim neyime ya, kadınsın lan sen. Duygusal bir yaratıksın. Neyine senin her beğendiğin erkekle yatıp kalkmak. Bir gün patlak vereceği belliydi. Napıcam ya ben offf çok ozlicem bu grizekalıyı ben hiç bitsin istemiyorum bu adamla evlenmem lazim
Bir gün görüşmeyi kesereek onu o kadar özleyeceğim ki. Sabah uyandığımda bile onu istiyorum. Sabah libidosuyla seks için onu uyandırdığımda bana uyku mahmuruyla uyanır uyanmaz "Benim bebeğimin canı beni mi çekmiş, seve seve yaparım onu. Gel otur kucağıma önce bir seni öpeyim okşayayım biraz kıvama geleyim" diyişini, içime girişini, boşalınca yüzünün aldığı ifadeyi, çıkardığı sesleri, öpüşmelerimizi. Anlatırken bile eriyorum. Benim neyime ya, kadınsın lan sen. Duygusal bir yaratıksın. Neyine senin her beğendiğin erkekle yatıp kalkmak. Bir gün patlak vereceği belliydi. Napıcam ya ben offf çok ozlicem bu grizekalıyı ben hiç bitsin istemiyorum bu adamla evlenmem lazim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Tipik olarak kadinlarin basarili bir seksten sonra asik olma ornegi sizinki. Google'da seksle oksitosin salinimi seklinde ararsaniz daha detayli ogrenebilirsiniz.
Bu arada fb'likten iliskiye veya daha oteye cevirmenin ne kotulugu olacak, partnerinizde ayni dusuncedeyse bence birakmayin, bir de seks disi yonlerini gozlemleyin.
Yrra yedin, ama gercek anlamda kanks. Fb olarak bakuyorsa duygularini acikladigin anda uzaklasma olasiligi var. Ama soyle orneklerde gordum cesitli gruplarla 3-5 li yaptigi kadinla evlenen de taniyorum. Bilemedim yani...
Bir varmış Bir yokmuş
Evvel zaman içinde kalbur saman içinde
Deve tellal pire hamal iken
Eeeee. Daha daha nasılsın kaşar abla.
Böyle bir drama okumadım daha önce. İşin kötüsü hikaye değil gerçek.
Sence bu adamla evlenebilir miyim evli çiftler gibi yaşıyoruz tek fark evli olmamamız
Adamın yattığı başka kız yoksa, başka kızlardan sana bahsetmiyorsa, paylaşımcı fanteziler yaşamayacaksanız ( bu istisnai zaten) düşük olmayan bir olasılık görüyorum. Fakat o sana mr gözle bakıyor iyice öğrenmen gerekiyor
Birbirimize hiç başkalarından bahsetmedik buluşunca birbirimize karşı çok saygılı anlayışlı ve seveceniz dışarda karşılaştığımızda da arkadaş gibi selamlaşıyoruz birbirimize gülümsüyoruz çok seviyeli bi ilişkimiz var seks dışında djddj
Seks sırasında hayvan oluyorsunuz ikiniz de anladım ahahha
Sosyo ekonomik olarak ikiniz de özgür ve rahatsınız anladığım kadarıyla.
evet ikimiz de ailemizden ayrı kendi evimizde yaşıyoruz ve mesleğimiz var
Önceki ilişkileri sorun etmeyecek, sadece birbirinize odaklanacaksanız gideri var. Yalnız adamın ilgisi dışında, makine gibi beceriyor olması da seni etkilemiş gibi.
Ağzını yokla, düşüncelerini öğren. Gerekirse sarhoş et sonra tecavüz et şey yani konuştur 😂
Doyuran adama her kadın aşık olur gayet normal bir şey bu
alakası yok resmen ikiz alev gibi biseyim bu adam benim ben böyle bir çekim hissetmedim kimsede
Valla öyle erkek de kadın da doyarsa eğer ve cinsellik hayatında önemli bir yer tutuyorsa
Aşık olmuşsun. Keşke bu duygularını ona da açılabilsen bence bir umut var
Sen belliki çok çekicisin , ben olsam evlenmeyi düşünürdüm…
Yanlış anlama ama gerçekten merakımdan soruyorum. "ama adam benim libidoyu öyle bir uçurdu ki" yani bunu nasıl sağladı? Ben de bu taktikleri uygulamak istiyorum ondan.
gıt bır sevıste kendıne gel cenen vurmus yıne
Yarın ikimiz de boşuz yarın sevişcez de emin değilim ya görüşmeyi kessem mi
sabret yarına bırsey kalmadı bu akdar kelıme dökerek azgınlıgın gecmez enerjını cenenle degıl ustunde zıplayarak atarsın
Kaçın bu karı kafayı yemiş loo
Gecede ksc sefer oluyo
normal bir şey değil mi kanka
Okudukça ben naptım burada 😅😅😅😅
Patron naptım 😇
Seninle fb olunmaz desene duygusallık olmamalı
Senin kara buruşuk skine meraklı olan yok zaten
Buruşukmu 😂 karamı
Gidip 10 cmlerin altına giriuosun seks yaptığını sanıyorsun sjks
Mu mı ayrı Türkçe katili
Kudur
Beni sadece soruda bahsettiğim erkeğim kudurtur 😋
Hayal perest seni 😂
yani birinci haftada ilişkiye girmek nedir
azgn bi kopek olduğum için
bence kendine de hakim ol görüşmemeyi dene başarırsan devam ry
@siran istekli misin cidden
Evlende gör aynı şeyleri diyecek mi
Ne yazık ki üzülen sen olacaksın
Sen anlatırken zevke geldim
Aşık olabilirsin
Evlendin mi?
Çok hayal kurma