Eşim aramızdaki iletişimi cinsellikten ibaret sanıyor merhameti yok ben de sevemiyorum bu adamı haksız mıyım?

Bana diyorki kadın sevilmeyi sever sevismeyi sever kadın daha istekli olur öylede olmuyor evi temizleyecem yok oluyor başka birşeye ihtiyacım oluyor yok oluyor yemek bekliyor herseyi benden bekliyor ama cinsellik olunca hemen geliyor cinsel isteği kabarinca burnumda bitiyor bıktım ondan etkileyemiyor beni etkileyebilmesi için zor durumlardada görmeli yim onu yanımda ondanda bıktım onun s*kindende sürekli dokunmasındanda itiyorum bazen kaçıyorum erkek olsaydıda soğutmasaydı kendinden evliliği beni seksten ibaret sanıyor yatak dışında yardım etmez küfreder aşağılar ama yatmak istediğindede dokunur istememe rağmen taciz eder içimden gelmiyor onunla olmak benim hayatımı sabote ediyor sevmiyorum

Eşim aramızdaki iletişimi cinsellikten ibaret sanıyor merhameti yok ben de sevemiyorum bu adamı haksız mıyım?
Cevapla