Eşimle cinsel olarak uyumlu değiliz çaresizlik çok kötü değil mi?

Libidosu çok yüksek biriyim. Eşim de bir o kadar benim tersim. Hani öyle hijyene dikkat ederim işinde günde biriyim çevremde yürüyen eden de çok ama güvenip kimseye de karşılık veremiyorum mesleğimden dolayı vs. Bu daha nasıl böyle devam eder? İnsanın kendi eşiyle bu konuda mutlu olamaması çok kötü değil mi ya

Eşimle cinsel olarak uyumlu değiliz çaresizlik çok kötü değil mi?
Cevapla