Eşimi seviyorum ama aramızda ten uyumu sorunu var. Gözüm başkasına kayıyor, en yapacağım?

1 senelik evliyim. Eşimi seviyorum ama aramızda ten uyumu sorunu var. Pek istekli değilim esime karşı. Çok detay var anlatilacak ama bugün çalışma arkadaşım olan bir erkeğe bu durumlarla ilgili konuştuk. Boş bulundum ya da öyle olmasi gerekti sorgulamadim. Konu aldı başını gitti cinsellikle ilgili konuşmaya başladık baya uzun bir konusma bu. Görsel olarak bana hitap ediyor hoş biri de açıksasi. Bu şekilde bir konuşma aramızda döneceğini düşünmedim bile ama oldu bir kere. Sonra tahrik oldu baya haliyle bnden onunla gelmemi istedi. Kabul etmedim hem aramız bozulacagi için hem iş ortamı olduğu için. Evliyim esime yalnis yapmak da istemiyorum. O kadar zor tuttum ki kendimi. O an şeytan benimle oyun oynadı resmen. Sizce ne yapmalıydim? Kalbim ağzımdan çıkacak gibi hala 😂
Eşimi seviyorum ama aramızda ten uyumu sorunu var. Gözüm başkasına kayıyor, en yapacağım?
Cevapla