Eşimle ten uyumumuz yok, zamanla aramızda çekim olur mu?

Boşanmayı düşünüyorum ama dışarıda da ki kızlar da üzerime atlamayacak onu da biliyorum ama çok isteksiz ve benim canım bu duruma çok sıkılıyor yaşımız genç daha ne yapacağımı bilmiyorum
Eşimle ten uyumumuz yok, zamanla aramızda çekim olur mu?
Cevapla