
cinsel ilişki sırasında orgazm olamadığınızda karşınızdaki kişi hakkında ne düşünüyorsunuz?

cinsel ilişki sırasında orgazm olamadığınızda karşınızdaki kişi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Belki o an sorun bendedir, yorgunluk enerji düşüklüğü, isteksizlik varsa mesela. Ama bunlar yoksa ve yinede olmuyorsa konuşurum ve yönlendirmeye çalışırım😅 yani düşündüğüm şey ‘neden’ diye olur başka bir düşüncem olmaz, tabi bu durumda egoistlik yoksa 😂
O kişiye duygularımı sorgularım ve o anın bende bıraktığı etkiyi stresi değerlendiririm. Bunlarla beraber benim bu durumumu farkedip ilgşsini belli edemeyen partnerede soğurum
Cinsellik yaşadım mı yaşamadım mı bilmiyorum. Nasıl bir tepki verirdim bilmiyorum. Bazen hayat çok uç tecrübeler yaşatabiliyor. Benim cinsel hayatım olmadığı için bu konuda nasıl davranırdım, aklıma da gelmiyor.
Cevap
4Cevap
Sorun kimde diye
Sorun kimde diye düşünürüm önce.. Bendeyse, yapacak bir şey yok.. 😄
Karşıdaysa istediğim şekle getirmeye çalışırım.. :))
Bir şey beceremedi , neden arzu duymama rağmen orgazm olamadım , istemiyor her halde der cinsel ilişkiye son verir , sohbet ederim ya da uyurum
Bu olmadı yenisi yokmu bunun 🤣 her zaman bir yedek olmalı sanki
Karşı taraf hakkında bir şey düşünmüyorum. Odaklanmadığım içindir derim.
Ben haz verip karşı taraf haz alamıyor sa o onun problemidir.
sorun bendenmi dite düşünüyorum
Sinirlenirim. Kendimi kullanılmış hissederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?