ben ensest düşünüyorum bunu kimseye söylemedim sadece size tabiiki istediğimden değil sadece çok heyecanlı
bence sapıkca sende sapıksın
bence mantıklı tabular oynanmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kime ensestligin elestirmek degil cidden merakimdan soruyorum ☺ ve yasadinmi
kuzenle sadece ama ben abi baba filan düşünüyorum sadece tabu
yok ne belli edeceğim ya delimisin bilmiyorumher halde bu seks hikayeleri yüzünden
hayır by by
Mast yaparken herkes düşünülür. Bunun sınırlaması olmaz benim hayalgücümü ögrenseler banada sapık derler heralde :D
ne peki senin ben babamla ya da abimle olduğumda böğürüyorum resmen
Ben üvey babamı dusunuyorum
Lütfen ögrenmek istiyorum :)
öz baban öldümü başın sağ olsun
Yoo ölmedi :D illa ölmesimi gerekiyor. Ayrılar
anladım canım benim gibi olduğuna sevindim yok benim kisi başımda
Hey noluyo yaa :D
teşekkürler :)
ne demek canım kız olan birine verdim diğerleri erkekti
nerden anladınki erkek olduklarını ben hiç anlayamıyom :D
bana gözüksene dedi hayır dedim ordan canım ve çok basit ki mesela ben bisexim bana bir kız ben bisexim deddiğinde anlım fotolarla kanıtlamalarını istiyorum yzünün yanıda 3 yap ya da adımı yaz gibi kağıda filan bunu yapamazsa erkekdir
hmm anladım :) sen bisex misin
evet ne oldu canım
cabuk cevap verirsen sevinirim sorudan ayrılacağımda
yoo merak ettim sordum sadece bişey yok iyi geceler
Ensest derken kim oluyor ailenden? Abi baba filan?
Cevap
21Cevap
bir sapık daha geldi ☺ gercekte hic o şekilde bişey hissetmiyorum ama genelde ensest itiraflar bile bana tarifsiz bir haz yaşatıyo 😀
fazla p*rno izliyorsun kafayı yemişsin o kadar sakin ol dostum
Bende kızkardeşimi hayal ediyorum mast yaparken ve boşalırken... bazen başka kadınlarla yatarken aklıma geliyor ve altımda o varmış gibi hissediyorum orgazm olurken ve inanılmaz zevk alıyorum bundan...
İkinci postayı düşünüyorum. :,)
Off çok azgınsın
ikincimi :D ahahaha
Eşim ister mi diye hemen fesatlaşmayın yahu :)
Evli misin ki :D
Türkiye yok allahtan :D
Oha mk. Rusya'lı ne yaptı öyle
Ensest mi şu an sen sapıksın bildiğin
enest değilde yinede yakın biri
konya ovalarını düşünüyorum
Kısa boylu ve çirkin kızları düşünür olurum hep
squat çalışan hatunları <3
Kuzeni becerdim enst sayılmaz demi
Hala bu fantaziden mi hoşlanıyorsun?
Çevremdeki bir kızı hayal ederim
İğrençsin
Sapikca sen sapiksin
ensest derken?
abin ya da babanınkını gordnmu peki
abiminkini gördüm mast yaparken
housanmı gitti aklında kaldı glba onu hay ledyosn
evet kalındı ya ve uzun
1dk gzldn cıksan mesaj atsamm?
sen çık ben çıkamam
seni kimse takip etmiyor şimdi ama sanırım sen erkeksin dir salla gitsin
cıktm yazzzzzz
tamam
seninle konuşmuşuz biz seni tanıdım ve sen bence erkeksin kız olduğunu kanıtlamamışsın canım ya
biz senle konuşmuşuz canım gerek var mı yazmama
yaz
Ensest mi sende bendensin :)
Piss sapik :D
köyümü düşünürüm :)
mutluluk
sapıkça bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?