Hiç ilişki isteğim yok erkeklerdende soğuğum genel anlamda?

Arkadaşlar flört ve ilişkilerim oldu. Ama benden hoşlanan aşık olan erkekler hep çok sıkıntılı sorunlu zaten hiçbir kadının uzun süre olmayacağı erkeklerdi ondan ben de devam etmedim. Profili iyi ama bana sadece seks için yanaşan sinsi pislikler vardı onlarla da bi şey yaşamadım duygusuz kendimi kullandırmamak için. Özetle hiç kendime denk hem iyi arkadaş hem sevgili olduğum bir erkek olmadı. Fiziksel tatmin eden duygusal edemiyordu ya da tamtersi. İkisi de birlikte olmayınca zaten olmuyor. Bi de benim çok kriterim var ve bunları başta yok sayıp ilişkiye başlasam da sonra zaten beni rahatsız edip yine sorun yaratıyor ve ilişkilerim bırak birkaç yılı, birkaç ayda bitiyor. Mesela kriterlerim şunlar. Sigara içmesin. Boyu fiziği bana denk olsun fit olsun. Eğitimli mesleği iyi olsun. Hayvan çocuk sevsin. Aile arkadaşlarının yalakası olmasın kişiliği olsun. Olgun sevgisini gösterebilen güven veren dengeli olsun. Kötü alışkanlığı olmasın. Sosyal genelkültürlü olsun. Cinsel performansı iyi olsun. Bunlar yani… ama bunları bile kimsede bulamıyorum. Bi de dürüst ve kendine bakan temiz bakımlı biri olsun. Bu arada bu özelliklerin hepsi ve daha fazlası zaten bende olduğu için istiyorum yani kendim çirkin ördek yavrusu olup brad pitt istemiyorum abi.
Hiç ilişki isteğim yok erkeklerdende soğuğum genel anlamda?
Cevapla