Hiç cinsellik yaşamadım. Öpüşmedim de. Bu sebeple erkekler beni istemez mi?

27 yaşındayım, cinsellik yaşamadım , öpüşmedim bile.
Biri ile tanışsam vs bu sebepten ötürü beni istemezse diye çekiniyorum. Arkadaşım istemezler dedi
Sizce bu büyük bir sorun mu?
Lütfen hakaret etmeden yorum yapın kırmasın kimse birbirini

Hiç cinsellik yaşamadım. Öpüşmedim de. Bu sebeple erkekler beni istemez mi?
Cevapla