AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
190Cevap
Öperim kardeşim hiçbir şey umrumda olmaz eşim sonuçta ben anlarımı ne zaman yaşıcam öpmek istersem aman şu görmesin demem yapışırım. Millet sahillerde sevişti bu ülke neler gördü ben öpüşmüşüm çok mu yani
Sokak ortasında dövüş oluyor da niye öpüşme olmasın? 😂
Evlisin ve mahrem diye bisey var
Eşin de baya abartmış ama
Uzun uzun bence de öpüşülmez fakat anlık öpücükler olabilir tabiki
bir kere öpücük kondursa normal ama iş french kiss boyutuna girdiyse işte o edepsizlik şahsen
French Kiss nasıl bişey merak ettim de snsjs
Sen yerden göğe kadar haklısın bu konuda. Hem edepten ötürü hemde görgü kurallarından ötürü böyle bir şey ayıptır.
Ya nolacak sanki yaa ne var bunda buyutecek anlamiyorum!! Komsunun oglu mu sanki, kocan sonucta😁😁 Kucucuk bi opucukten ne olacak?
Çok güzel bence.
Sevgiliykende ayrı güzel, sevgilini eve bırakırken dudağına bi öpücük kondurursun on numara his 😍
Doğru olanı yapmışsın herseyin yeri ve adabı vardır. 1 hafta verme elini diksin aklı başına gelsin 🙂
Çok sıkıntılı bişey değil aslında da işte ülkemizde sıkıntılı bişey, sen haklısın bence adamsın adam adamm, senin gibi bi karım olsun isterdim valla, işin rastgele
Eskiden bende bakıyordum çocuktum görmemiştim öyle bir şey komigime gidiyordu annem falan da olsa öpüşen birisini görünce hemen şunlara bak şunlara diyo e kafanı cevirip mecbur bakıyorsun ama artık yapanlardan değil bakanlardan utanıyorum
Arkadaşlar bir söz vardır paylaşmak istiyorum.
"Herşeyin bir yeri ve zamanı var"
İyi akşamlar.
Bu bariz yobazlık kusura bakma. Hani tamam utanacağın insanlar olur yanında anlarım. Ama sokakta kim ne diyebilir kocanı dudağından öpmene ya da öpüşmene. Şahsen bende kızardım.
Yobazlik nedir ya? Edep diye bisey var tabiki topljm icinde gorgu kurallari vardir, asil yobaz bunu yok sayandir
Pek hoş değil tabi çoluk çocuk var ama çok da sert çıkış yapma bu sefer de adamı kendinden soğutursun
yani masum bir öpücük ise sıkıntı yok ama ateşli bir öpüşme okşama var ise 31 çekmeye malzeme olmuşsunuz dur :)
Bence çok güzel bi duygu kocanın seni orada öpmesi ama sevgili olsanız aynı şeyi söyleyemecektim
Gönlünü al kocanın😇
Kocan iyi çocuktu, yalnız fena bir kusuru vardı. Sokak ortasında seni öpüyordu. Geri donebilsem söylerdim, koca! her ihanet sevgiyle başlar.
Dudaktan öpeceğine Alnınızdan öpse ayıp olmayacaktı daha doğru olurdu hosunuza giderdi helal olsun size herkes sizin gibi düsünmüyo
Doğru yapmışsınız. Evde yatak odasi, banyo, mutfak dururken ya da ne bileyim issiz orman falan
ya öptüyse de yemedi yani küçük bir busenin ne sakıncası var. biz de küçük bir öpücük kondururuz yani sıkıntı yok
Edep diye bir şey var. Şimdikiler böyle yaparsa alttan yetişecek nesil daha fazlasını yapar. Kızmakla haklısınız bence.
Evet siz yobazlık yapmışsınız burada eşiniz son derece romantik birsey yapmış siz ise adamı pişman etmişsiniz.
Sadece öpüşme ise sorun olacağını sanmam ama biri rahatsız oluyorsa anlayışla karşılamak gerek. Savaş çıkmasın
Avrupaya sakin gelmeyin , burada yaparsaniz cok ayip
Geldim tr gibi değil boş yapma.
Sokakta opusmenin ne geregi var, ne de mazereti.. kadın utanabilir, ben erkek olarak cekinirfmdim bundan.. o yüzden bu yobazlik değil... evli bekar farketmez
Yobazlık bir durum yok sadece ikinizin mahrem anlayışları biraz farklı. O elalemi zkine takmıyor sen takıyorsun.
Ben rahat bir insanım kasıntı kişiler öyle..
ben de bugün sevgilimi alnından öptüm helalimsin dedim kafe de oturuyorduk
Öpüp çekildiyse bir problem yok ama uzun uzun insan içinde de olmamalı. Edep diye bir şey.
Bende pek olumlu bakmıyorum bu duruma ama bir defasında bir sevgilime dayanamamış ve dudaklarına yapışmıştım
Kizinca ne oldu yine herkes size bakti
Ben şahsen anlik kendimden geçersem öperim yani
Millette bakmasin
Hayır doğru değil her şeyin adabına edebine uyulacak bir yeri var
Doğru olan budur yani millet içinde olmasa daha iyi olur.
Küçük öpücükler tamam ama diğeri çok abartılı geliyor bana.
En nefret ettiğim şey. Erkeğin kadınını bu şekilde sergilemesini doğru bulmuyorum.
Saçmalamış. Eşisin diye reklam etmek zorunda mı.
yoo. herkesin içinde çok da şey olunmamalı bence de
Yani doğru
Öpücükte sorun yok bence. Ama dilini gırtlağına kadar soktuysa hoş değil
Siz çok haklısınız, eşiniz efendi biri değil anladığım kadarıyla. Sevgi evde gösterilir, sokakta cinselliği çağrıştıracak şeyler yapılması zina kategorisine girer; çünkü diğer insanlar sizi bu şekilde görürse günaha girebilirler.
Sokakta öpmedim diye küsen partnerim olmuştu. Herkesin bakış açısı farklı
Senin tek hakkın boşanmak. Erkek olsaydı eşin sabaha dava dökümanı göndermeliydi. Madem öpüşmücen utanıcan eşinden ne diye evlendin! 😪
Sen eşinle sokak ortasında dilli öpüşürsün gopta o zaman :d yaşınla iq eş değer sanırım
Haklısın bence. Herkesin bir yetişme tarzı ahlak anlayışı var.
Bence gayet doğal bir şey ama kişisel görüşler tabii
Ne var bunda ya , aşkı ve sevgiyi belli edince de yaranılmıyor kimilerine
valla ablam şahsen haklısın bazı şeylerin yeri ve zamanı vardır
Bu gün sokakfa yarın
Baska bır yerde bunun önüne gecmek lazım
Öpmek sevgi gösteridir dayak yesen daha mı iyi öpsün bırak
Eşim ise sıkıntı yok... Bu içinden gelen arzuya karşılık veririm.
Sokakta öpmesi hiç doğru bir hareket deyil, sizin tepkiniz çok doğru
Yoldan geçen birisi yardım lazım mi bilader dediği zaman anlar eşin sokakta opmemeyi.
Niye kızıyorsun ki ne güzel işte sevgisini özgürce belli ediyor
Tanıdık biri yoksa çevrede bence sorun değil 😇😇 hatta romantik bile 😂😂
Sen yobazsın. Öpüşmek gayet normal. Acıdım eşine. Kezo
Sen doğru olanı yapmışsın, ulu orta yerde öpüşülmemeli.
insanlarda özel mahrem denen hic bisey kalmamis hersey uluorta yasaniyo. sokak ortasinda opusup yalasiyosaniz sevmiyosunuz kiskanmiyosunuz zevk almaniz bitince max bir aya ayrilirsiniz
Gayet normal dışarıda seni öpmesi bunda bir şey yok özür dileyip gönlünü almalısın bence abla
Öpsün ne var? Gün gelir burada soracaksınız kocam benimle ilgilenmiyor neden diye.
Sokak ortasında olması hos değil insanlar yoksa ama öpebilir
Doğru değil tabi sokakta öpüşmek. Çoluk çocuk var sonuçta. Hoş değil. Gereksiz bir hareket.