AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
190Cevap
Ya ne güzel öpmüş işte ne var bunda seviştiniz sanki. Yobazsin bu ülkedeki çoğu kişi gibi
Müslüman degilsin diye hemen yobaz mı diyorsun yazık kafana
Görüşümden sanane ya düşünce özgürlüğü diye bişi var bilmiyorsun yobaz şey
Ağla bu ülke islamin yaygın olduğu bir ulke
Sjjsjs peki abicim kendi kendine kudur
Sen kudur
Ok
boynuna sarılıp uzun uzun öpüşmediyse sorun olmaz küçük bir öpücükten.
Şapır şupur öpüşülmez de dudaktan öpmekte sakınca yok bana göre.
Benim böyle tabularım yoktur mesela her yerde olur sıkıntı yok
Herşeyin bir yeri zamanı vardır siz doğru olanı yapmışsınız
Evde kalirsin alamanci
Ben sevgilim aynı şeyi yapsın diye yalvarıyorum resmen bu da şikayet ediyor ne kadınlar var ya 😏
Bence yer ve zmn hiç önemli değil buldun bunuyon bence sen?
Yanaktan öpmek de bi sakınca yok ama direk öpüşmek görgüsüzlük olur
Görgü kuralları diye bişey var senin yaptığın en doğrusu
Öpmekle şey etmek dediğin aynı değil abartmana gerek yok
Öpüşmek olmaz sokak ortasında evet ama küçük bir buseden zarar gelmez bence😁
Mahremiyetin ne demek olduğunu bilmek lazim. Sen haklısın..
Eşinde güzel kardeşim seziyorum insan eşine sokak ortasında böyle hareket yapar mı
Ona bakılırsa sevgilimle bende sokakta öpüştüm hiçte kızmadım
Hemem öpüp çekilirse oky hoşuma gider ama uzun süre kalırsa bu beni rahatsız eder
Bence doğru davranmışsın, bende utanırdım milletin içinde öpmekten falan tepki verirdim yani
Sokakta öpüşmenin nesi kötü ya biraz aşın artık şu kafaları eşinden özür dile
Yakında sokakta sevişmenin nesi kötü dersiniz
Çok tatlı bu harekette bulunmuşsun, ama o senin kocan, sevgili ayağına neler neler yapıyorlar sokakta kocan seni masumane öpmüş çok mu görüyorsun bunu
Yanlış değil bence eşlerin öpüşmesi tabi iyice yumulmasından bahsetmiyorum sonuçta etrafta çocuklar da olabilir
Abartılı değilse kısa bir öpücük bence sorun değil. Elbette sen kendini rahatsız hissediyorsan ama saygı duymak zorunda
Öpmek tamamda öpüşmek abartı
İnsanların içinde böyle şeyleri bende uygun görmüyorum edep olmalı biraz herkesin içinde öpüşmek nedir
Ben sevgilimle parkda öpüşürdüm 😅😅😅 karşıdakiler bizi izleyip haram haram diye bagırmıştı sokakda öpüşmek yerine gidip evde öpüşmek daha mantıklı
Yanlış bence siz haklısınız mahremiyet denen bir şey var özel hayat adı üstünde özel öpüşmek böyle şeyler eşler arası Bi şeydir ve özeldir sokak yatak odası değil
Yatakta olacak şey yatakta olur evde olur
Tabi ki haklısın. Çoluk çocuk görüp sonra özeniyor. Ondan sonra cinsellik yaşı iniyor. Düşünmek lazım
Adam romantiklil yapmış öpmüş ne odun kadınsın. Sen de sarılıp öpseydin. Eşin o senin azcık kadınlık bil.
Sokak ortasında opmese daha iyiymis ama kalbini kirmissin azcik daha kibar olsan çok iyi olurdu. Sen kocisinin gönlünü al 😘
Üf ne Sal@k kadınsın ya. Soru da Troll evde kalmışsın koca nişanlı hayalleriyle böyle sorular uyduruyosun
Oturduğum yerden yakmışım seni :D
Yanmak senin bildiğin şey demekki kişi kendi gibi bilir ahahahh 🥰
Şizofren deli ya :d
Sana geçen şizofren diyişin çok yakmış seni anlaşılan szxcs seni ben çekemem doktorun çeksin burdaki kaçıncı trolün bu hayal dünyandan manyak. Radyo tv mezunu snzbsn bütün site senin psikolojinin gidik olduğunu düşünüyor herkes sana bunu söylüyor aynı sorulardan devamlı sorduğun için net ele veriliyosun
*diyişim
adam cinsel ilişki yaşamamış ya sonuçta senle öpmüş yobazsın bende eşinin gönlünü al canım sırf bu hareketinden dolayı aldatılırsın demedi deme bak.
bence doğru değil çünkü bunu evde yapsın neden dışarda?
Sen doğrusunu yapıyorsun. Eşin biraz ahlaksız galiba.
Sokakta opusmek pek de dogru degul evinizde istediginizi yapin halka acik alanda yapmaniz hos degil
Kavga eden çift görmektense öpüşen çift görmek daha iyidir
Kanka evliyim eşim sokakta elimi tutmaya çekinir yani keşke benim eşimde beni öpse mk
Dert yanan var
Tabi var gmvkbkhkhkhkghryh0i
Senden hep böyle soğuk mu davranıyor
Yok ya evin içinde böyle degiliz
Bazıları böyledir
Evin içinde iyi olalım da dışarısı farketmez huzurumuz bozulunca çok üzülüyorum
Evin içinde iyi ise bırak böyle kalsın
Aynen. Öyle
Evde seni mutlu ediyorsa sorun yok
Aynnenn
Doğru değil bu ahlaksızlık ama gel gelelim bunu laiklik sananlar var bu ahlaksızlık
Yanlis dogru degilde tercih bence. Bende insan icinde oyle hareketler sevmem
Kim ne yapıyorsa yapsın. Yiyişmek serbest. Atış serbest. Eskiden zoruma giderdi şimdi problem yok
Bulunduğun şehre göre, aranızdaki samimiyete göre, anlayışınıza göre değişir bu durum
Eşinle aranız nasıl şimdi? Küslük bitti mi?
Yobazsın knk öpüşmek (yiyişmediğiniz sürece) gayet masum bi şeyken onu cinsellikle kıyaslaman buna kanıt zaten
Kadın cinsellikle kıyaslamamış. Yobaz sensin bence, oldu olacak eşi diye çocuk yapsınlar sokak ortasında? Mahremiyet denen bişey var sizde yoksa başkalarında da olmayacak diye bir şey yok
Kıyaslamış knk boş yapma ya
evde kucağından inmem isterse hep öperim ama kapıdan çıkınca olmaz
Haklısın olan var olmayan var evde istediginizi yapın sonra benim gibi olmayanın canı çekiyor
Görüştüğüm ilk çocuk da kdugumun abazasi parkta orada burada öpüyordu habire sapıkça yılışık hareketler dayılar insanlar var geciyo skini kestigimin abazasi
Yolun orta yerinde, insanlar etrafınızdayken olmamalı tabi ki. Çoluk çocuk var
Doğru olanı yapmışsın çoluk-çocuk ahlâk var herşeyin yeri yordamı vardır ama az yapmışsın tepkiyi
Niye kızıyorsun ki ben olsam kız arkadaşımı sokakta öperdim ki metroda dudağında öpüp indiğim olurdu ilk başta yüzünü asardı sonra seni seviyorum diye mesaj atardı :)
Bence sen haklısın. Görmemiş gibi bir tane bulunca her yerde onunla içli dişli olanları ben anlayamıyorum. Eminim çoğu insan da buna hiç iyi bakmıyor.
Nolucak yaa beni kız kankim öpmüştü dudağımdan şakasına
Kalabalıktı bide. Sen abartmışsın
Normal mesela yolda yürürken tatlı bı şekilde öpücük kondursa dudağına bu tatlı olur ama diğer türlüsünü ne yazikki etrafımda gördüğümden çok kötü hissettiriyor
Taş devrini geçtik zannediyordum her neyse öpmesi gayet doğal yani kızman biraz saçma ha belki ters gününde öpmüştür o yüzden böyle tepki olmuştur orasını bilemem
Öpmenin yeri ve zamanı olmaz, isteyen istediği zaman öpüşebilir diye düşünüyorum 🥰 ama sizin hoşunuza gitmediyse tatsızlık çıkarmadan karşı tarafla konuşmanız en mantıklısı.
Toplu taşıma araçlarında ve nezih cafelerde karşıyım sadece
Öpüşme abartılmadınız sürece küçük bi Buse kondurmanın zararı yok bence
Introvert biri olarak özelini hiç kimseye göstermeyi seven biri değilim dışarda öpüşmenin alemi yok.
Ne alaka ya abi saçmalık. Sokak ortasında kavga gürültü olur ama sevgi gösterisi olmaz mı? Ne saçma düşünceler.
Şahsen bende hoş bumuyorum. Yanlış olduğunu söylemiyorum ama bazı değerler çerçevesinde daha sınırlı davranmak daha doğru
Yobaz DEĞİLSİN. toplum içinde öpüşmek iyi bir şey değil kimsenin görmeyeceğinden eminse bişey olmaz ama hoş değil millet içinde öpüşmek
sen en dogrusnu yapmıssın esın olabılır ama ergen gıbıde opusmek nedır. sonuna kadar haklısın
Haklı olan sensin.
Bu şeyler yüzünden küçük çocuklar da özenir oldu.
İnsan karısını öpebilir ama toplum içinde değil bu çok yanlış, sen bu tutumuna devam et kardeşim tebrik ettim vallahi.
Çok canım yorumlar var Bu ne ya Bencede haklısın doğru tepkiyi vermişsin Herkesin içinde utanır insan Bazı şeyler özel kalmalı özelde yaşanmalı