Eşim beni sokakta öpünce kızdım. Sokakta öpüşmek doğru mu?

Eşim beni insan içinde dudaktan öpünce kızdım ve o da bana kızdı sen karımsın diye. Ben de iyi karımsın diye sokak ortasında da şey mi edeceksin dedim küstü. Ben mi yobazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Bir sürü erkekten gına gelen cevaplar. Yok senden soğur, yok seni aldatır. Eee bunun için aldatıyorsanız karılarınızın sizi günde milyon kere aldatması gerek. Edep-ahlak diyorlar daha insanca yaşamayı bilmiyorlar. Sözüm düzgün yorum yapanlara değil sözüm aldatmakla tehdit edenlere. Dua edin ki karınız benim gibi biri değil. Yoksa yakalandığınız anda bir daha hayatınız asla eskisi gibi de olmazdı.
Eşim beni sokakta öpünce kızdım. Sokakta öpüşmek doğru mu?
Cevapla