Aldatıldığımı düşünüyorum ama hiçbir kanıtım yok. Bende mi sorun var?

Evliyim ve sene de toplam 10 kez ilişkimiz ya olur ya olmaz son 2 yıldır, bi oğlum var küçük. Bakımlı ve güzel biriyim öyle söylerler genelde fakat eşimle aramızda bi soğukluk oluştu. Yaptığım her şeyde bi eleştiri , söylenme bazen dinlemediğim anlamadığım konularda sinirlenme insanlık hali unuttuğum konularda devamlı konuşma eleştiri.. Ev içinde çok nadir gelip sarılır öper o da binde bir. Ben sarılırım falan 10 dk durur hemen uzaklaşır. Elli defa açmışımdır konusunu böylesin diye seviyorum ben seni ne alakası var kafanda kurma diyip duruyor. Aldatttığına dair hiç bir kanıtım yok. Ama aklı devamlı maddiyatta bakıyor. Kafam çok karışık psikolojim bozuldu. Buradakiler hemen aldatıyor senden soğumuş diyecekler. Peki neden evli kalıyoruz o zaman? Ayrılalım desem yalvar yakar olur. Kafayı sıyıracak durumdayım. Bi insan bi insana neden bunu yapar? Lütfen içten cevaplar verin dalga kaldıracak gücüm de kalmadı. Sürekli boşa kavga çıkarıyor gibi oluyorum sorun bende oluyor? Ben de mi sıkıntı var psikologa mı gitmeliyim? Şaşırdım kaldım

Aldatıldığımı düşünüyorum ama hiçbir kanıtım yok. Bende mi sorun var?
Cevapla