Aldatıldığımı hissediyorum ama kanıtım yok. Nasıl anlayabilirim?

Eşime güvenmiyorum. Güvenemiyorum. Günde iki üç kez uzun saatler tuvalette kalıyor. Telefonunu asla yanından ayırmıyor. Şarjda bırakırsa da odaya girersem hemen peşimden geliyor bakma şansım olursa da telefonu uçak modunda oluyor. Genelde aradığımda meşgul çalıyor. İşten gelip yemek yedikten sonra bir gezip geleyim deyip iki üç saat gelmiyor. İki çocuğum var biri dört yaşında diğeri daha büyük. Ekonomik olarak muhtaç değilim. Bana harcama yeme içme gezme de karışmaz. Yemek var yok aramaz. Ama sevgi de göstermez. Kaç kez konuştuk pek çok kez ayrılıktan döndük. Aldatma belirtileri var ama bir yandan da whatsap profilinde ve sosyal medyalarında aile resimlerimiz var. Emin olamıyorum. Emin olduğum ilgisiz bir eş olduğu. Çocuklarla ise çoğu babaya göre ilgili. Ben çok kararsız kaldım güvensiz ilişki yürümüyor bir yandanda kavga yok dövüş yok çocuklarla ilgili biraz büyümelerini mi beklemeliyim. 35 yaşındayım boşanıp hayatıma mı bakmalıyım küçük olan en azından ilkokula başlayana kadar beklemeli miyim bilmiyorum. Bir büyüğümden akıl istiyorum.
Aldatıldığımı hissediyorum ama kanıtım yok. Nasıl anlayabilirim?
Cevapla