Yakında 30 olacağım, hiç cinsellik yaşamamış olmam kötü mü?

Cinsellik yaşamadım 30lara yaklaşıyorum. Sevgili olmak isteyen oluyor ama ruhuma göre biri çıkmadı karşıma. Cinselligi asik olduğum ruhuma hitap eden biriyle yaşamak istiyorum ama bir yandan da eksik ve tecrübesiz hissediyorum. 30lara gelip bisey yaşamamış olmaktan utanıyorum. Mesela ilk kez cinsellik yaşayacağım da partnerim benimle dalga geçer mi? Ya da bilmiyorum beni basit görür mü ciddiye almaz gibime geliyor dar görüşlü sanabilir.. öyle biri de değilim sizce haklı miyim?

Yakında 30 olacağım, hiç cinsellik yaşamamış olmam kötü mü?
Cevapla