AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
madem öyle neden spora baslamiyorsun en azindan göbeğin gider
Evlenince büyür merak etme bu kadar da kafana takma
bence abartmaya gerek yok. balık etli olman yeter :)
Bence evlilik öncesi estetik yaptır evlendikten sonra yaparsan eşin estetik olduğunu öğrenirse soğuyabilir küçüktü zaten diye
Herşeyden önemlisi senin sağlığın. İstersen evleneceğin kişiye durumu açıklayabilirsin
Kendini hiç beğenmiyor musun
Kendimi beğeniyorum yüzüm güzel göbeğim var göğüs yok herkeste dış güzelliğe bakıyor bende destekli sütyen takıyorum böylece var gibi gösteriyorum karşımdaki insan sonradan öğrenecek sorun yapar mı ki
Asla yapmaz yaşın kaç ve göğüs masajı yapmayı denedin mi
25 yaşındayım denedim ama bir şey olmadı resmen karşıma çıkacak erkeği kandırıyor gibi oluyorum ama elimde olan bir durum değil ki
Bu durum için asla üzme kendini. Allah vergisi bu ve Allah huteala sana böyle bir bedeni nasip etmiş bu yüzden asla üzme kendini
Ben üzülmüyorumda evleneceğim insanı kandırıyor gibiyim göğüs yok ama ben sütyenle var gösteriyorum kandırdın beni falan demesin çok utanıyorum bazen diyorum evlilk düşünme
Asla utanma evlilik sadece cinsellik değildir. İyi günde kötü günde eşinin yanında olmak ve eşine sadık olmaktır evlilik. Hayırlı evlatlar dünyaya getirmektir evlilik. Eşini çocuklarını iyi yetiştirmektir evlilik…
Evlik senin dediğin gibi de çoğusu dış görünüşe bakıyor benim fiziğim kötü sonradan göğüslerimin olmadığını öğrenecek gerçekten ne yapacağım
Dış görünüş gelip geçici önemli olan insanın kalbidir. Önemli olan karşındakinin mutluluğu değildir, önemli olan senin mutlu olmandır
Çok güzel söylüyorsun ama ya beni beğenmezse ya kırıcı bir şey söylerse evlenmeye sırf bu durum yüzünden korkuyorum
Evlilikten asla korkma yuva kurmak zordur önemli olan yuvayı bozmamaktır ve mesaj yolu ile konuşabilir miyiz?
Ben yuvamı bozmam karşımdaki insan iyi anlayışlı biri olduğu sürece ama beni beğenmezse sütyenle kandırdın dersem kafama takıyorum
Cevabınızı bekliyorum
Her zaman mutlu ol kendini sev ve asla göğüslerini kafaya takıp üzme kendini
Nasıl üzülmeyeyim ya evlendiğimde begenilmezsem aldatilirsam
Tamam
Gizliliği kaldırdım
peki zayıflamayı denesen madem _
Daha kiloluyumdum bu zayıflamış halim
gögüslerin için bir şey yapaman ama göbegim var diyorsan erirtmen gerek
Evet göbeği eritmeliyim
göbek olmazsa kalca da sıkı olursa memeye cok takılma
Tamam
düzlük daha çekici
Emin misin
yüzde 1000 eminim
daha harika birisin
Göbekte var
olsun o kötü ssyılmazki
boy kaç
159
okey bu boyda
iti memeler istememekisin ki
67 kiloyum beklenir
kilon kötü sayolmaz
tam dişilik taşıyorsun
Ama göğüs hiç yok
walla daha güzell
iri meme nin. bir özelliği yokk
resmin yokmu
Yok
çekip atsana
Neden
değerini anlaman içinnnn
Gerek yok
gizlden çksana
Çıkamam
bana güwenmiyor musun peki
ya da inanmıyor musun
yazanın çok
ama ciddi bilen yazan azz
İnanmıyorum çünkü tanımıyorum
ya bana inanıyor musun
naber
Ne var ya
kızmasana
Sinirliyim ya
bana sinirlenme
Herkese sinirliyim ben
nugün mü hergün mü
Bugün
cane sana en güselini anlattım
karşılığı bu olmamalıydı
Kusuruma bakma moralim bozuk
anlıyorum,
yazanda çıktu
ama hepsi boş kovan
göbek berbatt m
Gıcıksın
sende
Sen kadar olamam
he he, iyi bir opücüğü hakk ediyorsun
Yok istemez
okey hayırlı geceler sana
Sanada ✋
okk
Aksine benimkiler de büyük 😅
Değişelim o zaman
Koşarken zıplıyorlar ve arkadaşlarım avuçluyor 😒
Sende bu duruma üzülüyorsun sıkıntı yapıyor musun peki
Yani evet sütyen hediye etmek isteyen arkadaşlarım oldu
Sevgilin var mı
Hayır yok
Olmaz diye düşünüyor musun bu durumu çok kafana takıyor musun
Memelerim yüzünden değil de başka sebeplerden biri olmaz diye düşünüyorum
Sence benim durumum çok mu kötü
Bence fiziğini düzeltirsen toparlarsın ki çokta kötü değil
67 kiloyum ama göbek gitmiyor
Bakiyim
Bakma
67 kilo çok değil ki bende 66 67 68 arasında gidip geliyorum
Seninle aynı kilodayız
Evet bence kötü değil boy kaç
159
Benimde 64 🥲
Göbeğim sıkıntı ya
Benimde göbeğim var ve evet sıkıntı gömlek veya tişört giyerken kendimi hamile gibi hissediyorum
Sence dış görünüş çok mu önemli benim bu göğüslerim dışarıdan belli olmuyor var gibj duruyor ama yok işte evlenirken bu durum yüzünden utanacagım
Bence utanmana gerek yok çok lazım olursa estetik yaptırırsın
Ama kandırıyorum bu çok yanlış durumumu anlatmam gerekir
Yani evet evleneceğin kişiye söylemen gerekir
Sen olsan sıkıntı yapar mısın ayrılır mıydın
Hayır sıkıntı yapmam ben çok büyük memeyi sevmiyorum zaten
Anladım
Ki zaten meme çocuk emzirmek için bebeğe yetsin yeter
Dümdüz duruyorum hormonlarıma bile baktırdim tedavilik bir şey yok dedi
Avucuna geliyor mu
Avucu mu doldurmuyor
Her gün memelerini avuçla okşa
Benim bu göğüslerden umudum yok
Umudunu kesme bence okşa avuçla sen
Tamam benim halimi kabullenmem gerekiyor
Ya kötü bişey yok dünyanın sonu değil ki
Öylede dış görünüşe önem veriyor çoğusu beni beğenmezler
Ciddi söylüyorum sende kötü bişey e
Kötü bişey yok
Doğru düzgün seven bile olmadı bunu bilseler zaten hiç istemezler
Ya gelip ısırıcam şimdi memeni he
Saçmalama ya
Ya takma kafana diyorum hâlâ sorun ediyorsun
Tamam
İstersen dertleşebiliriz
Olur
Yüze oturma hakkında neler düşünüyorsun
Ne diyorsun sen be
Fantezi çeşidi ya 😅
Ben bu soruyu sordum ama kafama taktığım için sende gelmiş fantezi diyorsun konuyu cinselliğe getirmeye çalışıyorsun sizin gibi sapıklar dan iğreniyorum
Yav sapık değilim ben 🥺
Sapıksin böyle mi dertlesecegiz lütfen yazma ya hemen konuyu cinselliğe getiriyorsunuz adam gibi yorumunu yap sonra olayı kapat
Peki
Bir daha insanları böyle kullanmaya çalışma çok kötü bir şey
Peki efendim
Önemli değil seven her şekilde sever
Fiziği çirkin olsa bile mi
Fiziği çirkin olsa bile beni seven biri olsa karşılıksız birakmam o kadar çirkin olamaz zaten toparlayabilirsen toparla spor salonunda
Göğüslerin nasıl yok canım
Yok işte
Kadında göğüs olmaz mı yaa
Bende yok bir erkekteki kadar
Erkekteki göğüs gibimi
Evet
Sen nasıl kızsın ozaman
Kızım
Hastaneye gittim hormonlarimda falan sıkıntı yok
Hormonlarda sıkıntı yoksa ne yapılcak ozaman
Bilmiyorum zaten bu halimden dolayı utanıyorum evlensem çok utanacagım
Dolandırıcılık bu resmen ama yaaaa
Ne yapabilirim ama ya
Silikon yaptir
Önemli tabi adamın hayalleriyle oynama haha
Gerçekten mi ya ne yapacağım ben ya
Dürüst ol yeter
Bence anlat bazen önemsemeyenler çıkabiliyor
Sen olsan öğrensen nasıl bir tepki verirdin ayrılır mıydın
Ben bozulurım baya ya
Ayrılırsın o zaman
Ama herkes bir değil işte moral bozma
Sevgilim var bu yüzden ayrılmayı düşünüyorum
Ya sen niye düşünüyon önce bir durumu anlat
Doktor büyür demedi mi?
25 yaşındayım büyümez ki
Olmadı estetik olursun kafanı yorma
Estetik için para lazım
Devlette zorlarsan onlar yardımcı olur bence.
Bir şey yapacaklarını sanmıyorum göğüsümün olamamısı kötü mü ya cinsel hayatı çok etkiler mi
Yani kişiden kişiye değişir
Bu şekilde evlilik düşünmemem gerekir
Öyle düşünme cimere yaz beni dinlersen
Böyle bir şey yazılmaz ki
Neden yazılmasın? Sağlık bu.
Sevdiğim biri var o da beni seviyor ama o benim böyle bir sorunum olduğunu bilmiyor destekli sütyenle var gibi gözüküyor ama yok işte çok çaresiz kaldım ne yapacağımı bilmiyorum ayrılsam mı
Durumu ona anlat ayrılacağını sanmıyorum ayrıca sana destek de olur.
Böyle bir şeyi nasıl anlatayım yanlış anlamasin beni cinsellik falan ister ben böyle bir şeyi konuşamam
Sevgilin ise anlatabilirsin bu kadar sorun etme.
Onu kandırmış gibi olmadım mı var göstererek
Ya sen boş ver işin orasını onunla konuş ayrılırsa zaten sevmemiştir.
Senin sevdiğin kızın böyle bir sorunu var ne yapardın
Bırakmazdım o estetiği yaptırırdım 😀
Diyelim ki yaptırmadın gözüne çirkin gelir miyidi bir de kilolu biri
Seversen çirkin gelmez ki.
Ben utanacagım zayıfta değilim fiziğim hiç güzel değil
Ona söyle bence.
Sonradan öğrense peki evlilk konusu açılınca söylesem
Şimdiden söyle.
İş oraya varırsa daha çok üzülürsünüz.
Askerde o nasıl anlatabilirim ki
Gelince söyle
Çok utanacagım nasıl anlatılır ki elimde olmayan bir durumdan dolayı üzülüyorum
Üzülme söyle.
Birakirsa birde çok üzülürüm kendim ayrılsam daha mantıklı
Anlat işte diyorum
Anlatamam ya ben başka bir şey bahane edip ayrılayim
Yanlış düşünüyorsun
Canim ince zayif ve kucuk memislerden hoslanirim
Ben zayıf değilim fiziğim kötü
Fizil sorun deyil ama ince zayiftan hoslaniyorum ama balij etlilerden hoskanan daha cok
Göğüs elbette önemli bence
Ne yapabilirim sence
Göğüs egzersizleri yap netten bakın biraz bakalım işe yarar bence bide balık etliysen durumun müsait ise spora yazıl
Seni gerçekten seven birisi buna önem vermez
Yaptirirsin artik kolayi var
75se bence kötü değil
Normal o yaşta 35 yaşında büyük olur
Bu kadar kafaya takiorsan git estetik ol
çokmu dertlisin
Merak etmeyin memelerin emillik için çıkar
Evlenmem zaten oyle bir kadinla işim olmaz
Popiş ile kurtarirsin
Tercih meselesi. Önem vermeyen de var.
İlla ki ele avuca geliyordur ya
Az da olsa önemli estetik olman lazım bence
Göğüs yoksa ben ne yapayım
Önemli evet küçükse hoş değil
Pek önemli değil bence kafana çok takma
göbeğini erit göğüs aşırı önemli değil
Önemli değil estetik olarak zevk veren bişey
Konus estetik olabilirsin ilerde
Öyle olması daha iyi bence 😊
Hiç yoktan iyidir diyenler de olacaktır.
Ben evlenmeyi düşünmüyorum ama muattap olmazdım
Bizde var da ne işe yarıyor ki
Kaç beden ben 19 yaşındayım 90 benimki
Sadece uçları var 75 beden sütyen dolmaz
Spor yap domates tuket biber tüket kahveden uzak dur kahve küçültürlmüş
Kahve içen biri değilim zaten
İyi ben domates aşığıyım
Yatakta göğüs emmeden zevki çıkar mı hiç
Önemli , erkeğin avucuna gelmeli
İliişkide büyür onlar
Bu iyi bişey değil silikon yap
Balık et sevmem ama küçük göğüs candir
Biraz önemi var ama çözülmeyecek bir şey değil
Göğüs cinsellikde değil bence gösteriş için önemli
Mükemmel oral seks çekiyorsan kurtarırsın
Benim için hiç bir önemi yoktur
Olmaması daha güzel bence. Hiç aramam.
açıp gösteririsin ama kalça daha önemli
sen armut tipli olmalısın sanırım
Önemli ama çok takma
Nasıl takmayayim
Takma yavrum büyür
Sinek ısırmış gibi mi
Evet
Kötü. Kız tipsiz olsun ama memesi olsun yani.
Ne yapacağım ben
Bir şey yapmayacaksın. Benim de saçlarım dökülüyor bir şey yapabiliyor muyum hayır 🙃
Paran var mı
Yok
Sence ben saç ektirmeli miyim
Hayır
Böyle de yakışıklı mıyım
Yakışıklısın
Ama buradaki kızlar çirkinsin diyor
Gözlerin güzel
Ama seks hayatım yok
Sence olur mu
Saçla ne alakası var
Yani işte saçsızlık tipsiz yapıyor beni diye kızlara açılamıyorum o yüzden
Emin ol senin durumunda bir şey yok kendine güven
Moralim bozuluyor
Bozma moralini bence senin durumda bir şey yok
Seks hayatım olma ihtimali var o zaman
Var tabi
Teşekkürler hanımefendi yatmam gerek. İyi geceler. Bir şey olursa yazın lütfen.
İyi geceler
Bebiş nasıl emicek
Hastaneye gittim süt bezleri gelişmiş olduğu için sorun olamayacağıni söylediler zaten benim elimde olan bir durum değil ki
Büyüyünce anlatırsın o zaman. Elimde olmayan sebeplerden dolayı şöyle böyle vb
Ben küçük seviyorum
Ama hiç yok bir erkeğin ki gibi
Dümdüz de değildir yani kadınsılığı vardır illaki
Dümdüz erkek gibi
Uçlarıda mı erkek göğüsü gibi bence sen kendini çok küçümsüyorsun
Uçları var o kadar
Bilemedim bana biraz abartıyomuşsun gibi geldi ama yinede sen bilirsin bence gayette hoştur illa büyük olmasına gerek yok bence
Keşke olsada ben abartsam gerçekten yok
Merak ettim dümdüz göğüsleri kadınlara bakıyprum googledan 😅
Bak bakalım benim hani erkeklerde göğüs büyümesi olur ya birazcık öyle dümdüzüm
Bence bu da hoş sadece bir pozisyon olmaz o kadar
Ama avucumu bile doldurmuyor göbekte var komik duruyor ben destekli sütyen takarak kandırıyor gibi mi oluyorum
Takılma bence buna tek küçük göğüs seven ben değilim
Dümdüz olsada sadece uçları var gibi düşün sorun etmez misin ben sütyenle var gibi gösteriyorum kandırdın beni demesin
Hayır etmem beni tahrik eden uçları
Peki var gibi gösterdi sütyenle bu kandırmak mı
Ne kadar var gibi göstermeye çalışsanda anlaşılıyor küçük olduğu
Siz anlıyor musunuz
Tabikide yani bi az çok vücut yapına göre göğüs şeklin zaten 40 kilo kadında kocaman göğüs olmuyor genelde doğal olarak
67 kilo göbekli bir kız düşün onda var mıdır
Boy?
159
Normalde bu kadar küçük olmaz orta veya orta boyutlardan biraz küçğk olur diye düşünürdüm
Ama göğüs yok bende
Ya dert etme sende meme yokmuş beni kadındırdın diyosa bir erkek zaten aşağılıktır boş ver
Doğru söylüyorsun sence bir erkek sevdiği kıza öyle der mi memesi yok diye ayrılır mı
Birini memesi büyük diye sevmezsin zaten küçğk diye de sevgini yitirmezsin öyle olsaydı birini çıplak görene kadar aşık olamamamız gerekirdi
Doğru söylüyorsun
Küçük sevmem ya 🥲
Hiç yok ki
Avuca da mı gelmiyor hiç
Gelmiyor
Vücudun nasıl
Fiziğim kötü göbek var göğüs yok
Oooo olmaz yaa 🥲
Neden ki
Ben biraz çok değilde büyük olmalı çünkü öyle seviyorum ben
Birini seviyorsun böyle bir sorununu anlattı nasıl tepki verirsin ayrılır mısın
İlk başta görüşmeden onu görmeden ümit verip sevmem zaten
Ama kız destekli sütyen takıyor göğüs var gibi duruyor ama işte sonradan öğreneceksin olmadığını seviyorsun nasıl bir tepki verirsin bu kandırmak mı
Bence kandırmak bu
Kandırmakta hemende böyle bir durumum var diyemem ki farklı anlar olayı cinselliğe getirebilirler ciddi bir ilişkim olduğunda söylemeliyim
Ee bunu sonra da duyarsa ya da görürse o zaman ne olacak
Evlenmeden önce anlatacağım sıkıntı olur mu olmaz mı o karar verir
Erkek arkadaşın var sanırım ve ciddi düşünüyorsun bence söylemelisin
Varda söyleyemem evlilk konusu açılınca söylemem gerekir
Silikon düşündün mü
Hayır
Bence yağ enjekte ediliyor sanırım bir araştır derim
Çalışmaya başlayınca yaptırmam gerekecek
Bence de yaptır erkek için göğüs önemlidir
Ya yaptıramaz sam o zaman ne yapmalıyım
Doğal yöntemleri yok diye biliyorum mecburen ameliyat
Evet sadece ameliyatla olur
Yorum ister misin
Yap bakalım
Görmedim ki
Gösteremem ki
Ne için
Rahatsız olurum
Ne alakası var yek ben göreceğim silinecek
Gerek yok yazma lütfen
Tamam
Göğüs yoksa Zevk de olmaz
Ben göğüse önem veririm göğüs önemli
Önemli bence