Evlisiniz veya senelerdir sevgilisiniz ve siz heteroseksüelsiniz partneriniz size biseksüel olduğunu hem erkek hem kadınla seks yaptığını söylüyor ya da siz fark ediyorsunuz tepkiniz ne olur, ne hissedersiniz, ne düşünürsünüz?


aahh bununla ilgili trajikomik bir anım var. Bir kızla çıkıyordum. Biseksüel olduğunu söyleyince afalladım. Ya dedim şimdi daha önce aldatıldım. Şimdi bu kız beni bir kızla aldatsa ben ne yaparım diye düşündüm :D ama cinsel yönelimini sorun etmedim tabi ki.
Cevap
26Cevap
Desteklerdim her konuda. zaten Lgbt saygı duyuyorum
Ben de biseksüelim o yüzden sorun etmezdim.
Peki balım
Benimle birlikteyken başka bir erkeğe vurdurmadığı sürece sorun etmem.
Bu nasıl bir cümle ya :D
Çok açık :D
Çok iyi ya. Dobra kadın severim :D
Biseksüel erkek sadece pasif demek değildir yalnız aktif ve pasif olabilir aynı anda
Daha anlayışlı olmalısın
Hahhah 😂😂 @IşıLLl34
Bana önceden soylemediginden darılırım
Seks yapan kadınla bir ıhtimal evlenmeye bilirim
Direk boşanma zaten evlenmeden demesi gerekir evlenmeden önce desede ayrılık sonrada dese ayrılık çocuk olsa bile ayrılırım rahat
Allahım yarabbim çok sinir bozucu bir durum olur. Ben böyle şeylere saygı duyamam kimse kusura bakmasın. Tekmeyi de basarım
Partnerini çağır üçlü olsun güçlü olsun derdim 😆😆
Kiskanirdim heralde ne olursa olsun sonucta fb bile olsa paylasamam
herkes yoluna derim kimse kimse üzmesin isterim
40 yılda birini bulup evlensem böyle bir şey başıma gelse kafama sıkardım galiba 😄
Eski sevgilimi bir arkadaşıyla yakalamıştım öyle.
Burdan söylemek kolay olur başa gelmemesi dileğiyle
Beni hatırladınmı bu benim sorumdu ve durumumdu
Hayır
Yanılmıyorsam konuşmuştuk
Yanılıyorsun👎
Tam olarak bu durumdayım
Biseksüel nedir :)
Google amca neden var ey Tsubasa?
ama söylesen olmuyo iyi tamam bakmıcam bende işte googledan hıh :(
Biseksüellik, hem erkeklere hem de kadınlara veya birden fazla cinsiyete yönelik romantik veya cinsel çekim ya da cinsel davranıştır.
Ya sen var ya insanları kıramayan, üzülmesin diye çabalayan ama kendi üzülen birisine benziyosun :)
Oldu görürsem söylerim 🙋
Tamam anlaştık :)
Sen böyle sorular sormazdın hayırdır
Google bir yazıya denk geldim merak ettim neden ki?
Tabii sorabilirsin problem yok.
Eski eşim olur
Anladım canım
Olumlu karşılarım net bi sekilde
3lu olsun güçlü olsun
Bilemiyorum, başıma gelmese iyi olur😄
aldatılma riski iki katına çıkıyor sdfasdf
Bana ters ayrılırım
kız arkadasım bisekstı saygı duydum
Eşim bisexsüelse bana da aktif ol derim.
ayrılırım
Bir kadın daha getirsin üçlü olsun güçlü olsun
ayrılırım.
ayrilirim
Ayrılırım
Tepki vermem
Ayrilirdim🤣
Ayrılırım ya sen
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?