Eşiniz ve ya sevgiliniz biseksuel (eşcinsel) olsa tepkiniz ne olurdu?

Ben evliyim ve eşim bu duruma karşı değil yani amacım cinsellikten tamamen uzak bir nokta da ve sadece duygusal bağlamda bir etkileşim kurmak, peki sizin bu konu da tepkiniz ne olurdu? Kötü düşüncelerinizi kendinize saklayın rica ediyorum
Eşiniz ve ya sevgiliniz biseksuel (eşcinsel) olsa tepkiniz ne olurdu?
Cevapla