AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
179Cevap
Yok becerdi keyfine baktı senle olmanın bir gerekliliği kalmadığı için konuşmak istemiyor senlik bir şey yok yani
Begenmese neden senle yatsin tatlim ona yalvarmani istiyordur
Tenimiz uymadı zevk almadim dedi
Seni bir kereliğine istemiştir. Yani sadece zevk için seninle yattığını düşünüyorum. Sana karşı duygusal bi hissi yok.
Hevesini alıp şutlamıştır ben ihtiyaçlarını karşılayabilirim
nE
Sevişmek istwrim
Geçmiş olsun
Evlenmeden birlikte olmamalıydın. Sizi kullanmış ve şimdi başka kızların peşine düşecek ve bu büyle devam edecek.
Bekaretini bu adamamı verdin? Belki de alacağını aldı. Amacı buydu.
Vermedim
İlişkiye girmedin yani. Yüzeysel sevişmemi yaptın sadece. Belki de vermediğin için seni terk etti. Seninle uğraşmak istemedi
Sadece icime girmedi
Amacı içine girmekti bence olmayınca bıraktı seni. İçine girecek başka birini bulacaktır. boş ver kurtulmuşsun işte. Kafana takmaya değmez. Önüne bak. Pişman olacağın şeyler yapma.
2 seçenek var seni bedava escort niyetine kullanmış ya da senin basit bi kadin olduğunu düşünüp terketmistir
Alıp da kaçmış istediğini. Umarım ilkiniz değildir o kişi.
İlkimdi
Yani sizi üzmek istemiyorum ama çok büyük yanlış yapmışsınız. Adam sizi de skor tabelasına +1 diye eklemiş. Yahu bu hanımefendileri anlamıyorum. Yanına gidip de selam verse edepli birisi, hemen reddederler ya da reddetmekten beter ederler. Böyle tipleri de mıknatıs gibi çekerler kendilerine. Bekaret vermek o kadar kolay bir şey mi? Yahu topu topu bir kez yaşayacağınız şey için neden daha özenli olmazsınız? Zevke gelince bu kadar mı karartıyorsunuz gözünüzü? İyi o zaman yarın evinizi, arabanızı ve hatta canınızı da verirsiniz bir anlık zevkle?
Bekaretimi vermedim istedigime veririm canla malla alakasi yok
Yani iş sadece bekaret de değil duygusal bir paylaşım bile sıkıntılıdır böyle tiplerle. Bence adamı takip edin ve sevgilisi olacak kişiye mesaj atın. Ben olsam cehenneme kadar takip ederdim.
Kim ugrasacak cehenneme kadar yolu var
Ben olsam uğraşırdım. Sadece sevgilisi ile değil ailesiyle ve işiyle de uğraşırdım. Sapık diye adını çıkartırdım.
İşini görmüş yoluna bakmış sevgili falan yapmaz emin ol canı isteyip birini bulamazsa yazar sana ama 😂
Onu altına yatmadan önce düşünmen lâzımdı senin !!! kusura bakma ama öyle üzgünüm
Böyle erilliği düşük erkekle neden birlikte oldun ki ☹️😬 zevk almamışsın bile
Amacı sadece cinsellikmiş. İstediğini alınca gitmiş.
Senden alcagini almis. Baska baska tatlara bakacam diyo
İki ihtimal var; ya kötü sevişmişsindir ya da seni kullanmıştır sadece.
Hiç mi yarini düşünmüyorsunuz illa altına yatınca mutlumu olacaksıniz
İki ihtimal var, ya seni kullanmak istedi ya da sevismeni beğenmedi
Bakalım bu sorunun altında ne yatıyor? Beğenmediğini söylemiş zaten. Sen gururuna yediremişsin
Tatmin olamamis ya da sekste iyi degilsiniz ya da amaci seks ypaip yallah demekmis
Tek derdi sevısmekmiş bu ilkler güzel bir anı olarak kalmalı bence. Daha özel biriyle olmalı
Belki bir anda oldu anlaşmalı felan olduysa saçma da bı anda o anın heyecanıyla gerceklestiyse pişman olmuş olabilir
Anlasmaliydi
Bilmiyorum o zaman başka sebepler olabilir
İnsan hayatında bazı çöp anılar olabilir ki nitekim buda onlardan biridir.
Sevişene kadar hatta bu nokataya gelene kadar öyle değil di ama
Sen zevk aldın mı? İçin rahat mı? Seni tatmin edebildi mi?
Takilma o seni kullanmak istemis. Duygularinla oynamis sanki. Uzme kendini. Nasil tanıştınız ki
Kötu sevısmıs olabilirsin ve ya bedenini begenmemıs olabılır
Bir hata yapmışsın... Doğru bul masamda gecmiş olsun...
ya fiziğinle ilgili ya da yaptığınız seksle ilgili beğenmediği bişey 0lmuştur
Elektirik yok, ten uyumunu yakalayamamış, zevk alamamış senden ve bir daha görüşmek istememiş…
Yanlış seçim olur öyle şeyler yanlış yapa yapa doğruyu bulacaksın
Üzüldüm senin adına nolucak şimdi vahhh ya daha senin yüzüne bakmaz
demekki bir kızla sevişecek cesareti yokmuş kendine güvenmiyormuş yapabileceğine inanmıyormuş seni deneme tahtası olarak kullanmış olabilir üzgünüm baby :(
Adam zevkini yapmis bırakmış yine istekli zamanına gelirse yine çağırır zevkini yapar gider sadece ihtiyaç giderek biri olmussun
Bunu anlamayacak ne var seni kullanımlık eşya gibi görmüş sadece.
Gelmiş geçmiş olsun bacım. Arkadaş sana bi tur binip bırakmış.
oha daha sert bir yorum olabilir miydi, olamazdı sanırım yavaş kardeş ezdin geçtin hop :D allahımm
İlk kez yapmıs biri icin fazla rahat yazmıssın en az 5 kisi gecmistir hayatindan diyorum , ikincisi kullanılan tadı alınan heves olan ve isi biten sey çöpe gider.
sevgili olarak mı yattınız yani beklentiye girmemeni söylediyse bunu demesi n ormal
Neden ilkini sevgili bile olmadığın biriyle yaşadın
Seni tek gecelik olarak görmüş.
Simdi tekrar görüşe başına bela olacaksın. Aranızda bir bağ yokken yollar ayrılır.
Ya hiç mi çekinmiyorsun hamile kalmaktan korkmuyor musun
Icime girmedi
Neden kendini kullandırdin ki sonuçta namusun gitti öyle ya da böyle
Of bos yapma namusum gitmedi
Sen öyle san namus sadece iki bacak arasında değildir.
Değil zaten
E beğenmemiş bırakmış ileride Bin pişman olursun
Ben de onu beğenmedim bi mutlu edemedi beni
Tatmin mi olmadin
Olmadım
Değmemiş neden gizliden çıksana
Kullanıp atmış bir daha kullandırma kendini ders olsun
Belki beğenmedi belki de çekimser davrandıysan bu adamı sıktı.. Zira bende hoşlanmıyorum bu durumdan
Bir keresinde bende bir kızla yattım kız benincok pis itti. Hiç hoşuma gitmedi sıfır histi belki öyle. olmustir.
Seni gerçekten sevmemiş ve kullanmış. Sağlık olsun sıkma canını
Bazı erkekler tek eşli yaşayamaz hayatına sürekli farklı kadınlar alırlar. ama bunun yaptığı farklı bir şey sana büyük ihtimalle geleceğinizle ilgili yalanlar söyleyip seni manipüle etmiş, sana aşığım taklidi yapmış sende beni gerçekten beni seviyor deyip bakireliğini verdin.
Ben onun ecdadını düt
Seviyorum diye kandirmadi ben de bakireligimi vermedim zaten
O zaman üzülmeye değmez sıkma canını. O adamı da unut yeni insanlar tanımaya çalış
koy gtüne tekmeyi gitsin başka erkek mi yok sanki
Onlarda aynısını yapıyormuş komik olur djsksmam
e yenisine geçer o zaman dert mi o da
her çiçekten bal alıp yenisine geçcen bu kadar basit
Çok kafana takma, ama artık hak etmeyen insanları onlarla yatağa girmeden önce tanı ki, kimse hakkından fazla değer görmesin
pişman olmuş ya da bir sebepten soğumuş işte.
doğru olan da bu değil mi? sündürdükçe sünüyor valla.
İşte bu yüzden evlenip cinsel ilişki yaşamak istemiyorum
Isı bitmiştir senle ya da çabuk basit bı kız olarak mi görmüştür sizi.. ilginç gercekten
Yobaz kafa işte standart aklınca senş kullandı işi bitti bu canım nasıl özenle seçiuorsunjz 😅
Sevgili yapcak sevilmek istyor sekss degil demekki sende baska işler olunca istememis 😂
Begenmemis olabilir ama düşünmüyorum veya fırsatçı da olabilir.
Sen peçetesin çünkü, senin gibi kaşarlar bunu hak ediyor beter olll. Şu yazıları gördükçe iyi ki yalnızım diyorum. Pislikk
Ayy incel de geldi
Neyyy
İncel ne araştır
Adama ne kadar kötü seks deneyimi yaşattıysan kaç kaç bunla ömür değil bir gece geçmiyor.
Memnun kalmamış ve maalesef kendince hevesini aldım diye düşünüyordur
Seninki yine iyi ben ilk seximde terk edildim 😕
Oda ilk seksin de terk edilmiş zaten
@soran bence umrunda yani umrunda olmaması imkansız sonuçta kullandı seni bende kullanıldım sayılır. Yani uzun zaman sonra gururumu yendim
Kendi kaybeder bana elimi sallasam ellisi
Doğru sevindim böyle düşünmene
Sallayın kızlar hayat devam ediyor
Haketmişin emin olmadığın birine verirsen böyle olur
İlk olmasına inanmaz ki yaptın diye işte erkekler böyle bi varlık bana yaptıysa başkasına da yapmış diyolar
Erkekler öyle yanlış yapmışsın her fırsatta faydalanacak kız ararlar ama kız karşılık verince de hemen soğurlar aynı dert bende de var.
Kadın tek seferlik olmamalı devamlı ilgi göstereceksin. Karşılığını alasın
Kullandırmaya ne kadar çok meraklı ülke kızları kendini