Buluştuk beni yanağımdan öptü yakınlaştık sonra bir daha yazmadı niye bana soğuk davranıyor?

Arabada oturduk o bana sarıldı öptü ben rahat olmadığım için ileri gitmedi. Acaba bu yüzden mi soğuk yapıyor? Beni arzulayan bir erkek neden bana soğuk yapıyor anlamıyorum.

Ben duygusal bir ilişkimiz olsun isterken o duygusal bir iliski istemiyor bence

Buluştuk beni yanağımdan öptü yakınlaştık sonra bir daha yazmadı niye bana soğuk davranıyor?
Cevapla