Ben getiririm ya beklemem karşı taraftan eğer ki ben seviyorsam uzatmam istiyorsam söylerim yani şunu yapmak istiyorum şunu hayal ediyorum diye öyle klasik Türk kızlarından değilim ben işte zorla ağzından iki kelime alınmaz sadece sevdiğim kişiyle konuşurum ya da yaparım herneyse önemli olan tek şey benim için değer vermek kendini benim gözümde diğer erkeklerden ayırsın yeterli
Genelde karşı taraf. Çok çok hoşlanırsam bile artık o konulara girmiyorum. Gereksiz biraz. Nadiren diyelim. Karşı taraf zaten hoşlandıysa illa o tarafa çekiyor. Ben bahsetmiyorum bile 😀😀
Kadının özgüvenine ve kişiliğine bağlı bu. Ama genel olarak durum şu; Erkekler sabırsız oldukları için hemen konuyu açıyorlar zaten kadına sıra gelmiyor.
Kendi açımdan da konuşmak istiyorsam bu konuyu açarım, beklemem.