Eşimin arkadaşı konuşurken sürekli bacağına dokundu. Rahatsız oldum, abartıyor muyum?

Bugün bi kafede otururken eşimin üniversiteden erkek bi arkadaşına rastladık. Biraz muhabbet edelim dediler bende yanlarındayım. Adam birşeyler anlatırken sürekli elini eşimin bacaklarına koyup durdu. Eşimde de etek vardı. Ben çok rahatsız oldum eşimde abartıyorsun arkadaşça dokundu diyor. Kötü niyet yokmu sizcede?
Eşimin arkadaşı konuşurken sürekli bacağına dokundu. Rahatsız oldum, abartıyor muyum?
Cevapla