Serviste kocamın kadının yanında bacaklarını açarak oturmasını abarttım mı sizce?

Havalimanından otoparka eervise bindik ben önce binmek zorunda kaldım yer yoktu karşıya ters oturdum eşimde karşımda yanında kadın var kadının yanında bacaklarını açarak oturmuş nerdeyse bacakları birbirine değecek zaten araç giderken değmiştir de bakamadkm çok☺️☺️☺️☺️☺️☺️uyarmaya calıstım ağzımla anlamadı :))) sen ne biçim oturuyosun oturmayı bilmiyosun diye kavga cıkardım abartıyo muyum sizce? Küsmeli miyim

Serviste kocamın kadının yanında bacaklarını açarak oturmasını abarttım mı sizce?
Cevapla