30 yaşından sonra hala istediğini bulamıyorsan, sırf sevişmek için artık birisiyle olunmalı mı yoksa cinsellik olmadan da yaşanır mı?

Şimdiye kadar hep A dedim ;))
Doğru mu yapıyorum bilmiyorum...
istediğim gibi biriyle olmadıkça ne gerek var diye diye, cinsel hayatı kendi kendime yaşaya yaşaya 35'e doğru gidiyorum, sonumuz selamet olur inşallah😊☺
Gerekirse cinsel hayat hiç olmadan yaşamaya devam...
Evleneceğim belirsiz benim, yaşım kaç oldu deyip; artık sırf sevişmek için sevişmeli...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaşından sonra hala istediğini bulamıyorsan, sırf sevişmek için artık birisiyle olunmalı mı yoksa cinsellik olmadan da yaşanır mı?
Cevapla