Eşim ilişkiye girmemek için bahaneler uyduruyor, neden böyle yapıyor olabilir?

2 yıllık evliyiz 8 aylik bebeğimiz var evlendiğimizdendir aktif bir cinsel hayatımız yok bebeğimiz bile şans eseri oldu ben biraz sorun haline getirdiğim zaman aramızda bi şeyler olur o da oldu bitti şekilde yoksa 2 ayda bir ancak olur önceden bahanesi kabga ediyoruz soğuyorumdu şimdi ise hep bir başım çok ağrıyor yorgunum çok ter kokuyorum duşa girmem lazım diyip uyuyor arzulanmayacak bir kadında değilim yüzüne defalarca da vurdum bu konudan çok fazla problemimiz oldu ne yapmam ne düşünmem gerekiyor bilmiyorum neden böyle diye düşünmekten kafayı yicem yardım eder misiniz lütfen
Eşim ilişkiye girmemek için bahaneler uyduruyor, neden böyle yapıyor olabilir?
Cevapla