
Duygusal bağ yani sevgi aşk tutku gibi duygularla bağ kurmadığınız birisine fiziksel olarak bir yakınlaşmayı yapabilir misiniz? Bağ kurmadığınız birini arzular mısınız? 🤔👒

Selam
Asla büyük konuşmuyorum çünkü hayatın ne getireceği belli olmuyor ama şu ana kadar ve şu anki kararım doğrultusunda cevap vereceğim bu soruya aramda duygusal bağ olmayan biri ile fiziksel bir bağ kurmam imkansız gibi bir şey çünkü bu benim bedenim başka bir şey değil birde şöyle de bir gerçek var arada duygusal bağı olmayan biri ile fiziksel bağ kursan bile bir zevk alma gibi bir şey söz konusu değil.
#perso
Ben kurabilirim gayette.. Duygusal bağ aramam çok gözüme hoş görünsün yeterli.
Sadece duygusal bağı ciddi ilişkide karşımdaki ile bir gelecek kuracak isem ararım çoğunlukla.
Arzularım, arzular farklıdır, doğuştan içimizde gelir duyguyu sonradan çevremizden öğreniriz. Basitiyle duygusal olmayan sekste güzeldir. Benim biraz farkım var ben kadını kısa sürede de olsa anlamayı seçerim.
Bu çok zor oluyor. Bunu kursam bile cinsel birliktelikden sonra soğuma ve ayrılma oluyor. Ve pişmanlık.
Duygusallık iyidir.
Teşekkür 😊
Cevap
49Cevap
Bunu asla ve katiyen yapamam. Duygusal bağ olmadan seks sadece ihtiyaç olarak görülen bir mekanizma olur benim için ve ben bu hikayenin hiçbir yerinde kahraman olamam ama duygusal bağ olunca öyle olmaz. O ilişkinin bir kahramanı olurum ve prensesimle şatoda her odada sevişiriz
Duygusal bağ kurmadan fiziksel bağ kurmanın zor olduğu kanaatindeyim. Arada bir çekim olmalı bireyler birbirini arzulamalı beraber olmayı istemeliler ve duygusal olarak birbirilerine ait hissetmeliler. Duygusal olarak sevdiğim insanı fiziksel olarak arzulayabilirim.
Merhaba,
Arzuda bir duygu durumudur. En ufak bir şey hissetmediğiniz bir insanı arzulamanızın imkanı yoktur diye düşünüyorum. Yani bunun adı bir beğeni olabilir. ya da ufakta olsa bir hoşlanma diyebiliriz. Fakat muhakkak bir şey hissedilmesi gerekiyor.
Duygusal bağım olmayan kişiyle fiziksel bağ kuramam.. beraber olacağım kişiye Karşı birşeyler hissetmem lazım aynı şekilde oda bana karşı hissetmeli karşılıklı yani 😊
Hayır. Erekte olmakta zorlanıyorum. İsteğim düşüyor. Soğuyorum resmen. İlla çok güçlü bağlara gerek yok, ufak tefek bağlar da olsa yine kurtarırız ama diğer türlüsü paralı askerlik gibi bir şey.
Ben kuramam efendim.. Öncelikle duygularımın karşı cinse geçmesi ve bende ondaki duyguyu hissetmem lazım... Diğer türlü sadece ego tatmininden başka bişey değil gibi geliyor bana efendim
Şahsen yapamıyorum. Yapabilseydim asla evlenmezdim. Hovardanın dik alası olurdum. İmkanımda var. Tüm ırkları test ederdim. Nasıl olsa erkeğim, kimse orospuda demez
Neden erkekler bazı o****dan daha o****. O**** olmak için kadın olmak gerekmiyor sadece.
"Bazı erkekler" genelleme olmasın.
Temastan pek hoşlanmam. Arkadaşlarım bile temas etmez pek. Ama sevince durumlar değişiyor... benim için duygusal bağ olmadan dokunmak cidden imkansız
Arzulamak o kişiyle bağ kurmaktır zaten. Arzulamadığım biriyle sevişmem. Sonra yüz ifadem değişiyor :D
duygusal olarak bir bağkurmak değilde duygusal zihinsel ruhsal bir hoşlantı olmadan birisiyle seks yapamam
Hiç yapmadim ama kurulabilir diye düşünüyorum ha tabiki sevdiğin insanla yaptığın gibi olmaz ama cinsel olarak birini arzulayabilirsin bir şeyler yaşamak isteyebilirsin cinsellik hormonel bir istek
yani fiziğini çok beğendiğim ya da libidomun yüksek olduğu bir zamanda olabilir normalde çok duygusal biriyim ve duygusuz seks benim için olağan değil dediğim durumlar hariç
Tabiki ikisi farklı duygular zaten bakış açısına göre degisir
Seksde duygusallık olmadanda fiziksel bağ kurarım ama duygusal bağın verdiği tadı vermez
Hormonlar devreye girdiği için arzulanabilir ama duygusal bağ olan biriyle fiziksel bağ kurmak çitayı arşa çıkarıyor
Hayır olmuyor. O yüzden hayat kadınları ile sevişince boşalamıyorum.
Kurarım :) ama tam performans gelmez yani en fazla 4 5 felan çıkar duygusuz
Eskiden direk fiziki yürüyordum şimdi duygular on planda
Ben, çok yakışıklı da olsa sevmiyorsam dokunmam.
Seversem hep yanımda olsun isterim.
Kurabilirim amaç tatmin olmak ise illaki sevmemin veya ona duygu beslememin bir önemi yok.
kurulabilir ama hiç bir zaman duygularında dahil olduğu bir fiziksel bağın yanına bile yanaşamaz kıyas gerekirse...
duygusal bag kurmadım ıse zaten benle paralel degıldır . fızıksel bag kurmayada gerek yo k.
Kendime zulmetmeye hiç niyetim yok.
Sevmediğim birinin eli bile bana tiksinç gelir.
en azından tutku olması gerek. duygusuz sevişmenin masttan bi farkı yok bence
Evet kurulabilir... sadece tek gecelik bir iliski yasanabilir...
Erkeklerin %90 ı bu soruya evet der, kadınlarında %90 ı hayır der😄
Kurabilirim. Çoğu kişi de kurar. Günümüzde kadınlar erkeklerden daha fazla kuruyor hatta bana göre.
Fiziksel bağ diye bir şey yoktur , tutku , şehvet, ar vardır..
Duygu ve kandan başka bagdan soz edemeyiz.. kan bağının da her hangi bir garantisi yoktur..
bazı duygularımın bazı duygularımdan ayrı olduğunu bazı duygulartımı karıştırmadan başka duygularımı tatmin ettiğimde anladım onun zevki başka
ee escortlar neden var duygusuz fızıksel temaas demek olabılıyor
Elbette olabilir, ama ruhsuz, izsiz olur. Anlamı yok.
Evet çok oldu
Aşık olmadığım ve arzuladığım kişiler
Duygusal bağ olmadan gerçek sevişme olmaz. Olsa olsa sadece seks olur.
Bende düz mantık var. benimki kalkar fiziksel bağ var benimki kalmaz fiziksel bag yok
Evet aşk ve seks başka şeyler
Duygusal bağ olmalı, hisler önemli.
Kalkınca kimseyi duygusal bağ kalmıyor
Eldivenle bile dokunmam fkfk
Hayır bir bağ olması lazım.
Saçma sapan bişey olur ama yapabilirim galiba
Tutku ve arzu bunu tetikler tabiki.
Yaşadım.
Evet, duygusal bağ olmadan seks yapıyorum
Aşk ve tutku olmadan olmaz
pancar motoru gibi kurarım pat pata pat
Kurabilirim ama öncesinde iletişim şart
Bi çekim varsa sorun olmaz
Evet erkekler bunu hep yapıyor zaten
Arada bir çekim olması şart
Hayır
hayır kuramam
Kurabilirim olabilir
Çok zor olur
Kuramam
Zor olur ya
hayır ben kuramam
Kuramam
Yapamam duygu lazım.
Biraz zor
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?