Kocam ilişki isteyince hiç olmaz, hayır demiyorum. Bu yanlış mı?

kendime yuh diyorum artık ya.. her ilişki sonunda artık ozleticem hemen köle gibi yatmicam yanına diyorum.. her istediğinde veriyorum.. sizce bu degersizleştirirmi? erkek karısini ilişki için ozlemeli mi? yoksa her canı istediğinde karısı onu rahatlatmak zorunda mı? ben ikinci şiktan yanaydim ama artık düşünmeye başladım.. bide eşim en son ki ilişkiden sonra espiri yaptı hemen de veriyorsun ne zaman istersem hee dedi ama bu sefer biraz daha zorladım sanki dedi... ve ben içten içe alındım.. ne dmeek istedi ya naz mi yapmamı istiyor.. ben naz yapıyorum ama fırsat vermiyormu yapmama canı istediğinde birden yapmak istiyor karşı koyamiyorum ki..:( nasıl olmalı sizce?
Kocam ilişki isteyince hiç olmaz, hayır demiyorum. Bu yanlış mı?
Cevapla