Kocam seks isteyince hiç "Olmaz, hayır." demiyorum. Bu yanlış mı?

Kendime yuh diyorum artık ya.. Her ilişki sonunda artık ozleticem hemen köle gibi yatmicam yanına diyorum.. her istediğinde veriyorum.. sizce bu degersizleştirirmi? erkek karısini ilişki için ozlemeli mi? yoksa her canı istediğinde karısı onu rahatlatmak zorunda mı? Mesela geçen yine verdiğimde kocam espri yapip her istedigimde hayir demiyorsun falan deyip guldu. Sizce nasil olmalı?
Kocam seks isteyince hiç "Olmaz, hayır." demiyorum. Bu yanlış mı?
Cevapla