4 kutu prezervatif aldım diye kötü kötü baktılar, bu utanılacak bir şey mi?

Bimden bizim evin ordaki marketten 4 kutu prezervatif aldım sürekli git gel yapmayayım diye bimdeki her zaman alısveriş yaptığım kız okuturken güldü teyzelerde pis pis baktı sanki büyük bir suç işlemişim gibi sen satarken utanmıyorsunda ben alırken mi utanıcam bir daha o markete gitmem hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım
4 kutu prezervatif aldım diye kötü kötü baktılar, bu utanılacak bir şey mi?
Cevapla