Kasada kadın kasiyer olduğu için prezervatif alamadım, utanmış olmam doğru mu?

Bazıları yadirgamis olabilir ama böyle bir durum meydana geldi sizce doğru olanı mı yaptım?
Kasada kadın kasiyer olduğu için prezervatif alamadım, utanmış olmam doğru mu?
Cevapla