Nişanlım bazı cinsel sorunlarından bahsetti, sizce onunla evlenmesem ayıp etmiş mi olurum?

Evlenmemize 1 ay var ve nişanlım cinsel yönden çok iyi olmadığını söyledi. Zaman zaman iktidarsızlık sorunu yaşıyormuş ve bazen erken boşalıyormuş. Sizce bunlar evlenmemek için yeterli sebepler mi, evlenmesem ayıp mı olur?
Nişanlım bazı cinsel sorunlarından bahsetti, sizce onunla evlenmesem ayıp etmiş mi olurum?
Nişanlım bazı cinsel sorunlarından bahsetti, sizce onunla evlenmesem ayıp etmiş mi olurum?
Cevapla