Bir yerde okudum kadın bardaktan boşalırcasına boşalıyormuş, nasıl oluyor bu?

Ben 10 yıllık evliyim hiç böyle olmadı 😶? bende mi sorun var neden ben hiç boşalamadım o şekilde , eşimden nefret ediyorum hiç kucağına da almadı, asla aşk yok istek yok ben de? Sevsem ben arzularım onu sizce ben de mi sorun var? Böyle boşalan bayanlar var mı?
Bir yerde okudum kadın bardaktan boşalırcasına boşalıyormuş, nasıl oluyor bu?
Cevapla