Eşim bana kızgın diye ilişki sırasında çok canımı yaktı. Bende konuşmama kararı aldım haksız mıyım?

Ciddi tartıştık evden çıktık.
Eve geldiğimizde ikimizde içmiştik kafamız güzeldi yani nazlanmadım. Öptü karşılık verdim.
Neyse ilişki sırasında aşırı sertti ve ne kadar dur desem durmadı.
Çok ama çok fazla canımı yaktı.
Sabah kasık ağrısından zar zor ayağa kalktım.
Sabah öpüp "sinirliydim kendime hakim olamadım ama sen de hak ettin" dedi. Cevap vermedim.
Sabahtan beri konuşmuyorum.
İlişki sırasında söylediği sözler de çok inciticiydi.
Haksızsın diyip duruyor.
Eşim bana kızgın diye ilişki sırasında çok canımı yaktı. Bende konuşmama kararı aldım haksız mıyım?
Cevapla