Eşim istemediğim halde içime boşaldı, kızmakta haksız değil miyim?

eşimle prezervatif kullanmadan cinsel ilişkiye giriyoruz, şimdiye kadar hiç yanlışıkla bile olsa içime boşalmamıştı. Yaklaşık 6 aydır evliyiz. Geçen gün çocuk istediğini söyledi ben de hazır olmadığımı 1-2 yıla kadar çocuk istemediğimi söyledim. Bunu evlenmeden öncede söylemiştim. Ama cinsel ilişkiye girerken çekilebilirdi ben de itmeye çalıştım ama içime boşaldı ben de ona kızdım aynı yatakta yatmıyorum artık konuşmuyorum da onunla. Ben ben 21 o 25 yaşında bu arada.
Eşim istemediğim halde içime boşaldı, kızmakta haksız değil miyim?
Cevapla