Eşime karşı çok soğudum, kızgınım ve kırgınım. Haksız mıyım?

Eşime bu son geçen haftadır soğuk davranıyorum nedeni bu 10 gün tatil günü verdiler iş yerinde onu kullandı sorun yok eve geldiği ilk tatil gününden beri soğudum nedeni

Duş aliyordu telefonu vardı yanımda girdim tesadüfen düştüğüm sahneler hep p*rno açık sahneler bunu görünce ister istemez ben yetmiyor muyum diye düşündüm duştan çıkar çıkmaz telefonunda gözüme birsey çarptı ters sahneler gördüm nasıl ters sahneler dedi anla dedim açık dedim bunu iş yerinde ki arkadaşım telefonu sordu o kullandı dedi buna tabiki de inanmıyorum yalan çünkü

Sürekli ilişkiye girmek için bu son haftadır hep ben ilk adımı attım hep ben ona gittim o teklif etmedi hep ben gittin çünkü ona yetersiz olduğumu düşündüm ister istemez

Evde tonlarca iş var daha 1 buçuk aydır önce doğum yaptım her 3 saate bir yemek yer bulaşık hersey bana kalır zaten yeterince çocuk yoruyor yetmezmiş gibi gece 1lere kadar bulaşıkları yikiyorum dün gece ayağım tost makinasina takıldı yere bırakmış kullandıktan sonra az daha yanıyordum ayy dediğime rağmen duydu ve kalkmadı bıktım yoruldum dün gece ağzımı açtım ne bu ya dedim bu hallerin yordu beni ilgisizsin bana karşı yoruldum artık dedim bu ne ya dedim yeter eskiden öyle değildin en ufak ayy dediğimde hemen gelirdin noldu diye çok değiştin en son bu açık gördüğüm sahnelerden beri soğudum dedim her defasında ben geliyorum sana sen gelmiyorsun dedim en son ne zaman birsey yaptık birlikte hiç bir zaman yeni doğumdan çıktım ve yoruyorsun beni dedim yeter ya bitsin bu beraberlik ya da ilgili ol birsey yap ben yorgunum artık dediğimde sesi çıkmıyor her ağır lafi söyledim yalan yok çeneni kapat dedi asıl sen çeneni kapat dedim üzerime yürüdü hadi yap dokun dedim birsey yap dedim vuracak gibiydi hadi vur dedim onu da yap tam olur dedim durdu geri çekildi ters baktı koltuğa oturdu bu arada öküzlere yatağımda yer yok dedim soğudumu da anlattım açık açık sizce soğuk olmakla haklı miyim?

Eşime karşı çok soğudum, kızgınım ve kırgınım. Haksız mıyım?
Cevapla