Sevgilim biraz ileri gitti. Bitirmelimiyim? yoksa sacmalamamalimiyim?

Şimdi benim sorunum şu. 10gundur çıkıyoruz. Sevgili olmadan önce bir kere öpüşmeye yeltendi. Müsade etmedim sert çıkıs yaptım. Sonrasında sevgili olduğumuz ilk günden öpüştük. Şimdi 10gndeyiz. benm alt tarafımı okşarken resmen ilk olup olmadığını sordu. Buda zoruma gitti, İster istemez. Ben sevgiliyiz diye bazi seyleri sevmesemde seslenmiyorum. Ama o lafi bana kendimi kotu hisetirdi bikere. Şimdi oturdum düşündüm ne yapiorrum ben ya dedim.. ben bu değilim dedim. tövbe etmeye karar verdim. Kendime bir yol çizme kararı aldım. Hickimseyle çıkmamaya karar verdim. Çünkü biriyle sevgili olunca şunu gözlemledim beklentileri çok farklı oluyor. Ve ben o beklentileri karsilamayacagima karar verdim. Ben bayilmıyorum orama burama dokunmasına sırf mutlu olsun diye bişey demiyorum çünkü onu seviyorum. Ama kendimi de busekilde kötü hissediyorum bir konuşma yapıp hayatından çıkmaya karar verdim. Başta benden çok hoşlanıyordu. Evlilikten konuşuyordu sanki eskisi kadar ilgisi de kalmadı bana karşı. Bende kendimi kulandirmak istemiyorum sizce yolun başında bitirmelimiyim bu düşüncelerimi onunla paylaşıp? Veya bana nasıl bir konuşma önerirsiniz. ? Öpmesine yine izin var ama elinin sağa sola gitmesi rahatsız edici. Ben de hatalıyım başta böyle olmayacaktı. Oda demezmi şimdi öyleyken niye böyle oldu diye? Bana lütfen yardım edin ciddi manada çok kötüyüm..
Sevgilim biraz ileri gitti. Bitirmelimiyim? yoksa sacmalamamalimiyim?
Cevapla