Eşim bana fahişe olmasan agzina bosalttirmazdin beni dedi?

Esim her anlamda ilkimdi bunu biliyordu ve cinsel anlamda çoğu şeye tamam dedim ona agzima bosalmasina dahi. Ama sonra sorunlarımız oldu ve bosanma davası actik eşim başlarda memnundu ama mahkeme yaklaştıkça pişman olduğunu barışmak istediğini söyledi ben kabul etmeyince fahisesin zaten yoksa agzina bosalttirmazdin beni dedi öyle olmadigimi o da çok iyi biliyor ama sinirle kalp kırmak için burdan vurması ne derece doğru ya da benim hatam onu cinsellikte bu kadar tatmin etmek miydi? Klasik türk kadını gibi ölü gibi yatmali miydim ben de bu sözleri duymamak için?
Güncellemeler
+1 yıl
Boşanma sebebi cinsellik değil arkadaşlar onun ailesinin her seyimize ama her şeye karismasiydi
Eşim bana fahişe olmasan agzina bosalttirmazdin beni dedi?
Cevapla