Eşimle 1.5 senedir ilişkiye giremiyoruz sizin tepkiniz ne olurdu?

Evet eşimle 1.5 seneye yakındır ilişkiye giremiyoruz
nedenleri ise hamile kalmıştı, hamile olduğunu öğrendiğim günden itibaren o yönden yaklaşmadım bile kendiside istemedi zaten doktoru cinsel ilişkinin bir zararı olmaz demesine rağmen yapmadık, şimdi doğum yaptı çocuk 6 aylık oldu ama hala cinsel bir birlikteliğimiz yok bir kaç defa sürtünme oldu sadece. Tam anlamıyla bir birleşme yok hep yaklaşan isteyen ben oluyorum ama reddediliyorum hazır değilim vs diyerek. Artık oyalandığımı hissetmeye başladım karşı tarafdan soğuma duygusu başladı..
Konuşun demeyin konuşunca yanlış anlıyor ne yapmam lazım?
Biraz daha böyle olursa para karşılığında başka biriyle yapacağım bu işi artık böyle şeyleride düşünmeye başladım maalesef..
Güncellemeler
+1 yıl
İyice çıkmaz'a gidince çözümü escort'a giderek buldum rahatladım biraz daha iyiyim şimdi ileride düzelmezse yine aynı şeyi yapacağım...
Eşimle 1.5 senedir ilişkiye giremiyoruz sizin tepkiniz ne olurdu?
Cevapla