evlilik dışı ilişkide bekaretinizi kaybettiğinizde ne hissettiniz ?
pişmanlık mı ? mutluluk mu ? büyük bir keyif zevk mi duydunuz
pişmanlık mı ? mutluluk mu ? büyük bir keyif zevk mi duydunuz
Ben buna bekaretini kaybetmek değil kadınlığını kazanmak olarak bakıyorum. Ve evet biraz sızı oldu ilk ilişkide ama duygusal anlamda büyük rahatlama hissettim. Hatta artık ben de kadın oldum diye sevindim
Kaybetmedim ben daha, yerinde duruyor. Mutluyuz böyle :)
ondan sonra doymak bilmiyorlar,bozulduğunun ertesi gününden sonra iliğimi ipliğimi kuruttu günde 3-4 kez yapılrımı?annesi markete inse,baba işe gitse,benim iş yerim,4 ayda 340 kez yapmışız bunuda saymış
günde 3 4 kez vay anasını çok azgınmış
bekaretini ilk verdiklerinde kızlar böyle olur durduramassın
bir de kızlara sormak lazım :D
sormaya gerek yok yaşadım eski sevgilimden biliyorum
Cevap
2Cevap
İlişkiye girmeme rağmen kızlık zarım patlamadı :) Sonra ben de aman patlamıştır diye mastürbasyon yaptım çok sonra :) kızlık zarım patladı :D Sevindim çünkü kendimi ben bozmuştum, üzüldüm çünkü artık bakire değildim :D ahah
içine girmiş bikere sen sadece kanatmışsın. hem bakirelik insanın ruhundadır yani bir adama her yerini elletirsin yalatırsın ama içine almazsın sonra da bakire olduğunu mu düşünürsen yanılırsın. bekaret iki damla kan değildir. soynursun sevişirsin ve içine almasan dahi bekaret biter
ya bırak bunları ya :D içime girmiyodu işte sorun o, :D hep bir duvar vardı ve o duvar esneyerek içime girmesini engelliyordu :D önemli olan o duvarı delip tam olarak vajinaya temas etmek. Anladın mı?
anladım :) sen zevk peşindeydin yani. duvarı kendin yırtınca mutlu oldun. şimdi aman sabahlar olmasın diyorsun
Hayır :) Sonra tevbe ettim. Bir uyandım adet olmuşum meğer. Doktora gittim bir şeyciğim yokmuş :)
sen i*ne misin
yok ben insanım.
sen nesin? kıçında kılları olan maymundan bozma göbekli bir yurdum erkeği mi?
göbeği yok ama muhtelif yerlerimde kıllarım var ve umarım bu beni maymun olmama engel değilir çünkü sen insansan ben mutlaka başka bir şey olmalıyım
akplisin sanırım.
g0t kılı seni.
hayır komünisttim ben
anarşik seni.
bayan profili kullanan bir i bne olmaktansa...
bayan profili kullanan bir ... olmaktansa...
erkek profili kullanan bir i bne olmayı tercih ediyorum diyorsun.
Once biraz korku ve sonra mutluluk, uc yil oldu hala beraberiz pisman olmadim ayrilsak da olmam cunku gercekten sevdigim icin birlikte oldum
aferin sana Arkdaşa Benden +1 verein
düşündüğün şeye bak çokmu ilgini çekti.gülmek geldi içimden.
evet ilgimi çekti. ben ilk cinsel birlikteliğimde bir şey anlmadım acaba kız ne hissetmiştir merak ediyorum
30 yaş ama hayret.biraz acele et derim.
ilkin de 30 değildim ki 24 yaşındaydım
o zaman 6 yılda epeyce yol katetmen gerek.deneyimli olmalısın.
evet ama soramıyorum ki ne hissettiğini. pişmanım derse kötü olurum
bence sorsaydın.ilk ağızdan alırdın haberini.
bir anlık zevke kapılıp sonradan biraz pişman oluyorlar gibi geldi bana hep. düşünceli oluyorlar ne düşündüklerini soruyorum tatmin edici bir cevap alamıyorum
hiç zevk almadım çok canım yandı kan geldi sadece ve ben bu mu yani dedim.
hayal ettiğin gibi değildi yani
evet değildi, insanın duyguları karışıyor farklı bir an, farklı bir his
kendi verdiğim kararlardan dolayı hiçbir zaman pişman olmadım. gayet mutluydum ilkinde
ilkin de kaç yaşındaydın ki şu an 20 yaşındasın
evlilik dışı olmadığı halde ağladım.
üzüldün yani öyle mi ama neden ?
garip geldi. Değişik.
keyif almadın mı ilk ilişki de
Hayır, durum değişikliği olsa gerek üzülmüştüm.
anladım sanırım
evet ilk olunca kendimi farklı hissettim.
Hiçbir şey hissetmedim.
ağlayacak kıvama geliyorlar
Hiç ilişkiye girmedim
Çok utandım.. :)
Zevk duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar